De titel zegt het al mijn kitten vind het leuk om via je benen omhoog te lopen
mijn zwangerschapsbroek zit ook al helemaal vol met haakjes
en het doet Zeer
hij wil ook alleen maar in me nek slapen en als ik alleen een shirt aan heb doet dat zeer met die scherpe nagels.
help iemand een tip
hij is zo lief maar dit kan niet doet echt zeer en hij sloopt me kleren :roll:
Consequent oppakken, nee zeggen en wegzetten en zelf weglopen…
Was hier na een paar weken voorbij…
Bij de fokker mocht het nl wel… hier niet…
We knippen hier de nageltjes ook… beterrr… :mrgreen:
kan je die knippen :think:
en hij mocht het daar ook ja die vrouw zei hij loopt via je been omhoog zo lief
nou doet echt zeer en me broek is gesloopt
Dat kost tijd. Inderdaad eraf halen en wegzetten.
En een leuke krabpaal kopen misschien zodat ie daar in kan klimmen.
Hahaha was hier ook idd… de fokker vond t ook ‘cute’ :naughty:
Kan wel als je een dikke ouwe jeans aanhebt…
Maar met een nette pantalon is het niet leuk…
Sowieso niet alleen om de kleding… hier bleef ie gewoon hangen aan mijn vel he… :evil:
Nee was er snel klaar mee…
Ja het doet echt zeer me handen zitten al vol met krassen :roll:
en als ie in nikki klimt hoor ik
mama au jari
Jari nee
:hug: arm kind
doet echt zeer
nu slaapt ie lief op me been geen probleem maar in me nek als ik alleen shirt aan het is ook niet fijn :naughty:
En als all the above niet helpt, even een spuit water over zijn snuit met een plantenspuit.Eerst de lieve aanpak natuurlijk, je wilt het beestje niet van je wegjagen Maar soms werkt dat niet en is het handig als je een spuit op tafel hebt staan bij streken.
Nagels knippen! Onze katjes deden het ook als ik het eten in het bakje deed aan het aanrecht. Ik was er ook niet zo blij mee. Een plantenspuit doet ook wonderen en is onmisbaar in een huis waar kleine katjes wonen :mrgreen: . Spuiten en nee zeggen dan gaan ze het vanzelf leren. Voor het knippen van de nagels heb je speciale knippertjes die je kunt gebruiken voor de holle nageltjes van katten. Als je al snel begint met knippen wennen ze eraan. Soms kan het een lastig klusje zijn hoor!
Succes ermee.
1 van onze 3 katten deed dat ook als kitten zijnde. Gelukkig is ze daar vanzelf mee gestopt, ze deed het ook als ik een korte broek aan had namelijk…
Succes.
ik deel Karin2 haar aanpak. Ik had de plantenspuit altijd binnen bereik :mrgreen:
De eerste dag dat ik mijn poes had (kitten) klom ze langs mijn spijkerbroek omhoog bij me op schoot :inlove:
de volgende ochtend stond ik eten voor haar te maken… klom ze tot op mijn heupen via mijn blote benen :evil:
Voor al dit soort ongein van madam heeft de plantenspuit altijd goed geholpen :mrgreen:
(overigens is ze al bijna 6 jaar dood. Ze is ruim 17 geworden, ik had haar vanaf 12 weken)
Of het poesje in kwestie maar gelijk in je nek zetten
Een kat die ik ooit had deed het in het begin ook maar die besprong me ook vanaf de stoel terwijl ik met rug er naar toe stond - ben me af en toe helemaal rot geschrokken.
Ook mijn huidige poes kroop destijds ongeveer in me
Ik snap dat het niet fijn is via je benen omhoog maar ze hebben wel behoefte aan bepaalde warmte en ook zielig om dat te ontzeggen.
ontzeggen zal de bedoeling ook niet zijn; het is even de manier waarop.
Buiten dat was het trouwens gewoon ook klaar toen ze eenmaal groot en sterk genoeg was om zo bij me op schoot te springen.
dank jullie wel voor de tips
Hoi,
onze kat klom niet in onze benen maar die ging met vier poten (nagels, auw) tegelijk in je hand/arm/voet hangen. Ik tolereerde dat niet, pakte hem op en zette hem weg. Bij mij is hij daar rap mee gestopt. Mijn man vond dat speelse wel leuk en nu (beesie is een jaar) doet hij dat bij hem af en toe nog steeds. Het is zelfs zo dat als ik over zijn buik aai er niets gebeurd, ja hij gaat er voor liggen, maar zodra ik mijn hand weg haal en mijn man zijn hand neer legt dan gaan die poten weer richting vel.
Tja als de kinderen iets doen wat niet mag en waarschuwen niet helpt zet ik ze weg en bij de kat ook, daardoor leren ze het af.
succes met je kat, je broeken, je nek en je vel.