Hoe kan je het beste zwanger worden?
Ik bedoel, op welke dag enz.
Uhm… flauw maar door sex te hebben?
Ligt aan je cyclus eigenlijk. Het beste is 18-14 dagen voor je nieuwe menstruatie. Sommige zweren erbij om het om de dag te doen.
als je weet wanneer je ovulatie is, kun je het een beetje proberen te plannen…
oke bedankt, ik hoorde ook al zo iets
@kletskoek wrote:
oke bedankt, ik hoorde ook al zo iets
Van welke planeet kom jij? :lol:
Volgens mij is het een behoorlijke open deur wat je moet doen om zwanger te worden. Gewoon genoeg sex hebben, maar niet iedere dag omdat het sperma dan minder wordt.
En mocht je geen zin hebben in sex-om-de-dag-omdat-het-moet, dan kun je het beste gaan temperaturen of ovulatietesten gebruiken.
@Helena wrote:
@kletskoek wrote:oke bedankt, ik hoorde ook al zo iets
Niet zo hele lieve/respectvolle opmerking naar mijn idee?
Als je je hier nog nooit in hebt verdiept is het toch niet zo heel zot dat je het niet precies weet :think: 8)
Kletskoek, succes :D
Ik weet zelfs na 3 kids nog niet hoe het werkt.
Het ovuleren bedoel ik dan :lol:
@stillewater wrote:
Tja, het blijft een wonder he
Als het maar werkt, dat is t belangrijkst
@stillewater wrote:
ik ook niet hoor!
succes met zwanger worden!
@mereltje85 wrote:
@Helena wrote:@kletskoek wrote:oke bedankt, ik hoorde ook al zo iets
Niet zo hele lieve/respectvolle opmerking naar mijn idee?
Als je je hier nog nooit in hebt verdiept is het toch niet zo heel zot dat je het niet precies weet :think: 8)
dat is een beetje de 'smet van kok' : dat sommige mensen vergeten dat er buiten kok (of buiten hun eigen leven) ook heel veel mensen zijn die niet dagelijks bezig zijn met het krijgen van kinderen, en die dus ook niet precies weten hoe dat nou zit met ovulaties en al dat soort dingen....kokervisie...
kletskoek, ik weet niet hoeveel haast je hebt, maar ik ben zelf heel erg van eerst maar eens gewoon go with the flow; voorbehoedsmiddelen eruit en dan eens kijken waar het schip strandt. Ik geloof dat het bij mij lang zou duren voordat ik over zou gaan op plannen en zo, ik vind dat heel onnatuurlijk voelen of zo (en nee, geen enkele aanval naar wie dan ook die het wel zo doet, en ik kan me zeker voorstellen dat als het allemaal niet zo makkelijk gaat dat je dan natuurlijk gaat plannen en zo).
veel plezier, en ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten! :thumbup:
@fiep klophout wrote:
kletskoek, ik weet niet hoeveel haast je hebt, maar ik ben zelf heel erg van eerst maar eens gewoon go with the flow; voorbehoedsmiddelen eruit en dan eens kijken waar het schip strandt. Ik geloof dat het bij mij lang zou duren voordat ik over zou gaan op plannen en zo, ik vind dat heel onnatuurlijk voelen of zo (en nee, geen enkele aanval naar wie dan ook die het wel zo doet, en ik kan me zeker voorstellen dat als het allemaal niet zo makkelijk gaat dat je dan natuurlijk gaat plannen en zo).
veel plezier, en ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten! :thumbup:
Ik kan me wel bij jou aansluiten Fiep. Plannen werkt bij mij ook echt niet. Ik kan niet op commando vrijen. Als ik een eisprong mocht plannen, dan zou het in een weekend zijn dat we lekker samen zijn en ik niet hoef te werken. Ik heb d’r een beetje rust bij nodig.
Plannen werkt dan alleen maar meer druk/stress in de hand met als effect dat ik er niet bepaald mee rzin in krijg.
Zo, open genoeg geweest voor vandaag, ik ga naar bed.
Ik sluit mij bij Fiep en Mereltje aan.
Probeer te letten op de natuurlijke signalen van je lichaam,
soms voel je je bij je eisprong anders.
Ik voel hem meestal wel en heb rond die periode sowieso meer
zin in sex. Gebruik dat als je zwanger wilt worden :mrgreen:
Als je wilt weten hoe dat werkt met je eisprong e.d.
kijk dan eens op http://www.vruchtbaarheid.org.
Suc6
Beide kids zijn hier verwerkt Precies in periodes waarin we weinig sex hadden,En als we sex hadden waren we zoooooooooo Geil,En precies die keren was het raak :oops: :oops:
@Kroes wrote:
Probeer te letten op de natuurlijke signalen van je lichaam,
soms voel je je bij je eisprong anders.
Ik voel hem meestal wel en heb rond die periode sowieso meer
zin in sex. Gebruik dat als je zwanger wilt worden :mrgreen: Suc6
Herkenbaar :mrgreen:
Best handig bedacht, dat die twee samen gaan (als je zwanger wilt worden tenminste)
:mrgreen: ook handig als je niet zwanger wilt worden :mrgreen:
ik denk nu al snel; oeps geen foutjes maken :lol: