Hoe kan je deze fietskar inklappen?

Hoi,

Ik kan deze fietskar overnemen maar de eigenaar weet niet of die ingeklapt kan worden?

Maar via Google heb ik een site gevonden waar die ook te koop is en daar staat in de beschrijving dat hij wel ingeklapt kan worden :think:

Wie heeft zo’n 1 en weet hoe die in elkaar gevouwen kan worden?

Ik moet hem vervoeren in de auto als ik hem ophaal en heb geen zin om speciaal hiervoor een kar te regelen vandaar.

:-*

Volgens mij heb ik dezelfde, maar heb hem nog nooit ingeklapt!

Toen ik hem kreeg, moest ie vanzelfsprekend ín elkaar, maar dat was niet appeltje eitje, dus neem aan dat dat ook voor het inklappen geldt?!

hmm klinkt niet hoopvol haha… bij ons thuis kan hij gewoon zo staan in de schuur maar het is alleen ff voor vervoeren als ik hem ophaal.

Hopelijk heeft nog iemand deze en heeft hem wel eens ingeklapt of in iedergeval de zijkanten in geklapt dat hij in de auto past :pray:

T’is een koopje voor 25 euro vind ik vandaar dat ik hem graag wil hebben haha…

zitten er geen klemen aan ??? ik heb wel een andere maar volgends mij werkt het allemaal het zelfde kan je op googel geen gebruiks aanwijzing vinden ???

wij hebben ook zo een, ingeklapt in de schuur staan…

maar geen idee hoe manlief die ingeklapt heeft… :think:

mamadidi ik kan zo niks vinden op Internet helaas… en weet niet of er klemmen aan zitten heb hem nog niet in het eggie gezien…

Knipoogje als het echt dezelfde is ook de merk wil je dan kijken hoe die ingeklapt is? als jullie het nog weten natuurlijk haha.

@chantal!! wrote:

mamadidi ik kan zo niks vinden op Internet helaas… en weet niet of er klemmen aan zitten heb hem nog niet in het eggie gezien…

Knipoogje als het echt dezelfde is ook de merk wil je dan kijken hoe die ingeklapt is? als jullie het nog weten natuurlijk haha.

ik heb gekeken, maar ik kan hem niet vinden… :think: nou wist ik wel dat manlief de schuur opgeruimd heeft het weekend, maar geen idee waar hij die gelaten heeft… en man kan ik niet bereiken momenteel…

Geeft niet, ik hoor het wel :-*

Ik kan zaterdagochtend langs komen om de fietskar te bekijken en als die goed is verder dan neem ik hem mee hihi

@chantal!! wrote:

Geeft niet, ik hoor het wel :-*

Ik kan zaterdagochtend langs komen om de fietskar te bekijken en als die goed is verder dan neem ik hem mee hihi

Anders ga je op de fiets of is dat geen optie?? :wink:

het is tever fietsen vind ik naar Veendam :wink:

@chantal!! wrote:

het is tever fietsen vind ik naar Veendam :wink:

oké komt de wijsheid van mijn opa

niks verder als met de auto :mrgreen:

ja haha maar heb 2 kids die ook mee moeten omdat ik ff niemand achter de hand heb :wink: en Indy kan nog niet in het fietsstoeltje haha.

Met de fiets kom je overal en is het net zo ver maar jah nu niet van toepassing :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kun je niet ergens een imperial lenen? :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

nou ik zie wel ga er morgenvroeg heen en hopelijk wil hij ingeklapt worden en in de auto :pray:

Hij moet gewoon ingeklapt kunnen dat staat op een site (wel van 2008 :roll: ) waar ze die kar verkochten. Zal vast wel iets wezen waarmee het kan en anders maar proberen los te schroeven ofzo… :think:

Heb hem! nou inklappen hoe dat zou moeten ik weet het niet :think: maar met de wielen eraf paste hij makkelijk in de auto :mrgreen:

Thanks voor jullie hulp :-* :-*

Ik lees het nu pas. Wij hebben er ook zo een (te koop) staan. Wat ik me herinner toen ik hem haalde inderdaad de wielen eraf en die stang kan los en teruggeklapt worden. Wij zetten hem trouwens op de achterkant met de stang dus omhoog dan neemt hij minder plaats in in de garage. Veel plezier ermee. Heb ik ook heel veel gehad.