Ik heb even een vraagje voor de computertechneuten hier!
Mijn moeder was dit weekend hier en moest voor haar werk nog even iets afmaken met Excel.
Ze had het document naar zichzelf gestuurd en hier bij mij in haar @home webmail geopend en bewerkt. Ze heeft het opgeslagen door op het icoontje te drukken in de werkbalK.
Toen ze het later weer in haar mail wilde openen was ze de bewerkte versie kwijt!
Ik heb vanalles geprobeerd maar ik krijg het niet gevonden op mijn computer. Maar het moet toch ergens opgeslagen zijn!!! HEllup…
weet je toevallig nog hoe je moeder het bestandje noemde?
zo ja… ga dan naar start en dan zoeken en dan voer je die bestands naam in
ik ga er even vanuit dat je xp hebt.
suc6
Volgens mijn man moet je proberen…
Even hakketak hoor
windows explorer openen en
dit plakken
C:documents and settings{username}application data
username veranderen in naam waarmee is ingelogd
in de aplicationdata rechterklik en dan search *.xls
En lijst afgaan
En openen, tijdelijke bestanden krijgen vaak ANDERE namen
of
exel openen
file menu
recently used files
Nou…Is mij abracadabra, maar misschien heb je er iets aan…
Dank je Marlous .
Helaas is het me nog steeds niet gelukt het terug te vinden. Ik vrees dat er niets anders op zit voor d’r om opnieuw te beginnen.
Goeie uitleg Marlous
Afhankelijk van je instellingen worden de temp internet files regelmatig gewist. Het kan zijn dat, afhankelijk van jouw instellingen, het bestand dus alweg is.
Als ik met m’n rechtermuisknop klik op mijn explorer en dan kijk in eigenschappen zie ik dat mijn tijdelijke internet bestanden 20 dagen bewaard blijven.
Ik heb die (elle lange) lijst eens doorgenomen maar zie niks wat er ook maar iets op lijkt.
Ik zoek toch nog even door…
Kijk je naar de datum/tijd???
Lijkt mij wel, maar goed…zeg het er nog maar even bij…
Niet op titel zoeken schijnbaar…
@Marlous wrote:
windows explorer openen en
dit plakken
C:documents and settings{username}application data
username veranderen in naam waarmee is ingelogd
Als ik dit doe zegt hij dat hij de pagina niet kan openen, ik zal ze al wel kwijt zijn, denk ik.
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
FF voor de zekerheid de {username} moet je vervangen door de relevante gebruikersnaam.
Moet ik dat dan plakken achter http:// Dan krijg ik dus
http://C:documents and settings{karien…}application data
Doe ik het zo goed?? Voor mij ziet het er erg vreemd uit met die verschillende slaches??
Doe eens gewoon
Start zoeken documenten en dan invoeren *.xls
Dan vindt je alle xls bestanden op je harddisk…
Helaas, ik krijg nog steeds alleen maar het “origineel”. Dus niet de aangepaste. Misschien dat mijn moeder gewoon iets niet goed heeft gedaan.
Thanks!!