hoe kan ik dit het beste aanpakken!

Mijn dochter Siënne wordt op 10 oktober 3 maanden. Zij is ruim 4 weken te vroeg geboren. Ik zit met haar inmiddels op 165 cc flesvoeding. Dit drinkt zij ook niet altijd op! Ik ben dan nu ook naar de 5 voedingen gegaan. Helaas vindt mijn meisje dat maar helemaal niets. Eerst sliep zij door tot half 6 's ochtends en nu komt zij weer om half 4 vier uur. Tevens wil zij de laatste fles niet in zijn geheel drinken.



Moet ik misschien weer terug naar de 6 voedingen en de verdeling anders maken? Graag wat advies!

Mijn meisje wordt 13 oktober 3 maanden en was ook 4 weken te vroeg (wat een toeval) en zit nu op 5 voedingen van 165 cc. Ook zij drinkt dit niet helemaal leeg en heeeeel soms wel. Helemaal niet erg volgens het cb, zolang ze goed groeit. Haha en dat doet ze!

Dat is inderdaad toevallig!



Siënne doet het verder ook supper hoor. Ze is verder een heel tevreden baby. Ik vind het alleen zo raar dat zij nu niet meer door slaapt 's nachts nu ik van de 6 naar de 5 voedingen ben gegaan.

Ze had ook 6 voedingen van 165 cc maar toen ze 's nachts ging doorslapen zitten we op 5 voedingen van 165 cc. Dus wel een hele fles minder en ze vraagt niet om meer.



Kan je niet iets meer in de fles doen en dan iets meer rekken? Anique krijgt nu om de 4 uur.

Siënne kwam eerder bij de 6 voedingen tegen half 6/ 6 uur.

Zij sliep ook goed door. Nu dus niet meer. Ze drinkt ook meestal maar 140/ 150 cc leeg en meer krijg ik er niet in. Dat geeft zij ook heel duidelijk aan.



Daarom dacht ik dat het misschien een oplossing is om haar toch 6 voedingen te geven en dan die 825 cc per dag over 6 voedingen te verdelen. Dan krijgt zij toch alles binnen en slaapt zij ook weer wat langer?!