hoe kan dit nu weer

De bloemetjes voor de topics en die rode stippen voor de berichtjes werken bij mij niet meer.



Het blijft een rode stip of een groen bloemetje terwijl er helemaal geen nieuwe berichtjes zijn.



Ik krijg het ook niet goed of weg.



En als er een nieuw berichtje komt blijft het een roze bloempje terwijl hij dan toch groen moet worden…??



Ik snap er niets meer van maar vind dit erg lastig en vervelend, en hoop dan ook dat het weer goed kan worden.

is dit alleen nu of gebeurt dit vaker ?

Bloemetjes en stippen?

Ik heb bij nieuwe berichten een orange rechthoekje…?

Voor de rubrieken staan rode en groene bloemetjes… :wink:

solly, keek met maar 1 oog ofzo :oops:

O, en voor de topics staan ook een soort knipperende bloemetjes (nou ja, met een beetje fantasie zijn het bloemtjes… :eh: )

Ik kijk eigenlijk altijd naar het tekentje voor het onderwerp (dat pijltje met dat oranje blaadje).



Maar nu ik je toch ‘spreek’: waarom knipperen sommige oranje bloemen wel en andere weer niet?

Als je helemaal naar beneden scrollt op deze pagina, zie je een verklaring van alle symbolen… :smiley:

Had ik weer dat ene oog dicht :doh: :wall: :oops: .

Zal ik mijn berichten hier maar gauw verwijderen, schaam me rot! Of mag ik het ontzwangeren de schuld geven?

hahah je hoeft je nergens voor te schamen hoor !

je bent niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn :inlove:

Het is sinds dinsdag en hij doet het nu nog, ik weet echt niet hoe ik dit weer goed moet krijgen hoor.



Maar vervelend is het wel want keek er altijd na en nu moet ik alles openen en kijken of er nieuws is.

ik heb geen idee hoe hat kan, want bij mij werkt het wel goed.



je kan wel, als je in de index staat, rechts bovenaan klikken op



nieuwe berichten sinds mijn laatste bezoek