Hoe kan dat? (hyves)

Hoe kan het dat je op hyves vrienden bent met iemand maar toch niet zijn/haar krabbels kan lezen en dus ook geen krabbel plaatsen?

Dat kan zo ingesteld worden bij je profiel. Je kunt in je profiel de zichtbaarheid van je krabbels op niemand zetten, vrienden, vrienden van vrienden en op hyvers. Als je ze op niemand zet, betekent dat ook dat niemand je kan krabbelen. Blijkbaar heeft diegene in je vriendenlijst de krabbels dus uitgeschakeld. Ik snap dat ook niet zo, een krabbeltje krijgen is toch juist het leukst van Hyves?

Ik heb dat bij mijn ex, zei al: kan je niet eens krabbelen.



Maar hij weet niet meer hoe je dat anders kan instellen, de sul haha :lol:

je kan je vrienden ook in groepen indelen.

Zodat bijvoorbeeld je collega’s of mensen die je niet zo goed kent je krabbels niet kunnen lezen…

@Linda_ wrote:

je kan je vrienden ook in groepen indelen.

Zodat bijvoorbeeld je collega’s of mensen die je niet zo goed kent je krabbels niet kunnen lezen…




Waar doe je dat dan? :angel:

O, kan dat ook nog?



Je kunt de zichtbaarheid in elk geval aanpassen bij Profiel, Profiel wijzigen en dan links naar Privacy. Vervolgens kom je in een menu, waar je elk afzonderlijk onderdeel van je Hyves (on)zichtbaar kan maken, bijna onderaan staat Krabbels.

Ja die zichtbaarheid zag ik ook. Maar ik dacht als ik als ‘vriend’ het niet kan zien dan staat het dus ingesteld op niemand. Ik snap het nut daar niet zo van :think: dan kan niemand je dus krabbelen. Wat doe je dan op hyves :shifty: :shifty:

Dan staat het inderdaad ingesteld op niemand, volgens mij. Ik snap dat ook niet zo, want ik vind de krabbels & buddypoke juist het leukst. Maar sommige mensen gebruiken het alleen om anderen te zoeken of om gevonden te worden, meer niet…

@Danielle77 wrote:

Ja die zichtbaarheid zag ik ook. Maar ik dacht als ik als ‘vriend’ het niet kan zien dan staat het dus ingesteld op niemand. Ik snap het nut daar niet zo van :think: dan kan niemand je dus krabbelen. Wat doe je dan op hyves :shifty: :shifty:




Is het niet zo dat je diegene wel een krabbel kan sturen, maar dat alleen hij de krabbel kan lezen? Jij als verstuurder kan hem dan niet teruglezen op zijn hyves, maar hij kan dan ook gewoon terugkrabbelen.

Nee, je kunt diegene dan ook niet krabbelen. Als je het op niemand instelt in je profiel, komt er speciaal een opmerking bij te staan dat je zelf niet kan krabbelen en ook niet gekrabbeld kunt worden…

@Jippie wrote:

Nee, je kunt diegene dan ook niet krabbelen. Als je het op niemand instelt in je profiel, komt er speciaal een opmerking bij te staan dat je zelf niet kan krabbelen en ook niet gekrabbeld kunt worden…




Ohw :think: Dat lijkt me behoorlijk saai :mrgreen: