Hoe is het met de oud-ivfers

Ha Moon, Byjou,Rhi,Kimmetje,Rennic,Ikke Annie en rest die ik helaas nu even vergeten ben(komt waarschijnlijk omdat het voetballen zo begint)



Hoe is het met julllie? Ik dacht net leuk voor de niet- zwangere/mama’s dat er een nieuw ivf-clubje is opgezet maar ik zou het jammer vinden om jullie uit het oog te verliezen, dus vandaar mijn dit berichtje>.



Hier gaat alles prima, Stijn is een lekkkere schat die mooi op tijd zonder moppren gaat slapen en hij is gek op andere kkindjes, dus we zitten stiekem al weleens over een tweede te dromen…



Groetjs Tans

Heeeeeeeeeeeee Tans,



Wij waren al op zoek naar je…wij zitten nu bij zwanger zijn, toppic heet ivf/icsi-kindjes in de maak! Daar vind je ons allen weer terug hahahaha



Es kijken of ik het kan kopieeren:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=21489



Yesssss…gelukt!



Kom je daar ook?



Liefs,

Moon

KOm dur bij!! :mrgreen: Het is daar ook heel gezellig hoor! En we horen/lezen graag alle nieuws over Stijn! :inlove: Vooral foto’s zijn altijd tof! :wink:



En oeh een tweede, dat betekend vast dat de eerste heel goed gelukt is hihi. 8)

hoi tans,



hier staat alles stil en nog geen zwangerschap te zien en ben bang voor een lange tijd voorlopig niet.want moet 26 juni naar een nieuwe gyn en die zal wel weer zeggen eerst nog die 7 kilo kwijt hoor anders gebeurt er niets, maar ja met dit warme weer houdt ik vocht vast dus dat schiet ook niet op.

we zien wel.

ben blij te horen dat het goed gaat met stijn.

ik zit bij de nieuwe garde ivfers en zie daar soms een paar oude gardes want die hebben nu een topic in zwanger zijn en helaas hier dus niets van te zien. :cry: :cry:



groetjes annie