Hoe is de kerstsfeer in de klas

van jullie kindjes??

Ik vind dat de juf van Daphne zo haar best doet om het gezellig te maken, als je smorgens komt, branden er al wat kaarjes en er hangen kerstlichtjes in de klas en geen lampen aan, kom je zo gezellig binnen…

en in de aula staat een grote kerstboom…

morgen is de laatste schooldag en dan is er eerst kerstontbijt, daarna gaan de leerlingen door de hele school heen het kerstverhaal beleven…

Ik ben benieuwd, het wordt vast heel mooi…de ouders zijn er niet bij…

Ik wel morgen :dance: , want ik ben gevraagd foto’s te maken…

Karel heeft morgen al vakantie, dus ik kan lekker met daphne op stap morgen…myrna blijft bij karel :smiley:

Hier ook heel de school in kerstsfeer en in de klas 's morgens ook wat kaarsjes aan en de lichtjes verder niets. Vorige week moest ik nog even terug om iets af te geven en toen zaten ze gezellig bij de boom en was de juffrouw een verhaal aan het voorlezen. Vanavond hebben ze kerstdiner gehad en ook dat was echt heel leuk om te zien. ieder kindje moest dus zelf iets meebrengen voor het eten en het was dus een diner van koekjes cake, pannekoekjes mini owrstebroodjes miniloempia’s en ga zo maar door erg grappig om te zien en de kids vonden het spannend en geweldig.

geen idee, ik ben al een tijdje niet op school geweest, maar ik krijg wel van mijn kinderen mee dat zowel op de psz als op de kleuterschool (RK) over het kindje Jezus wordt verteld.

Morgen heeft mijn oudste kerstontbijt, dan zal ik kijken of ik hem mag (mijn man vindt het zijn taak) brengen en even kan kijken hoe de school is versierd.

sil heeft gister zijn kerstdiner gehad en het was zooooo leuk !

ze hadden de klassen echt omgetovert tot minirestaurantjes , met allemaal een kaart, en een cadeautje van de school op hun bordjes (ik heb samen met nog een paar moeders al die cadeautjes in zitten pakken … pffffff wat een werk 140 stuks!) maar het resultaat was prachtig!

toen we aankwamen hadden ze op het plein een heeeeele grote ster van kaarsjes neergezet en de vlam achter de ster werd doorgetrokken naar de ingang, toen de kids naar binnen gingen mochten ze allemaal een kaarsje meenemen ter symbool van het licht naar binnen brengen , dat was erg mooi, en de kids … die waren er gewoon stil van :inlove:

Vanochtend waren alle lichten uit in de school en alleen de lichtjes van de kerstboompjes (elke klas 1) en andere kerstverlichting waren aan. Heel sfeervol. De school (en een kleine shot van mijn zoon) was nog op TVNoordholland (van zuks dus) vanavond.

Klas versierd met kerstknutsels van de kinderen, lichtjes en een kerstboompje. Op de seizoenstafel stond een kerststalletje en in de gang een grote kartonnen kerststal, wel erg gezellig allemaal hoor. En vanmorgen hadden ze een feestmorgen. De kinderen van groep 8 hadden een ochtend georganiseerd voor de kindjes van groep 1: Kerststukje maken, koekjes versieren, kerstboompje versieren, blikken omgooien.

Dat doen ze dus wel vaker, dat de oudsten wat doen voor de kleinsten, erg leuk vind ik zelf.

Gister was er kerstfeest van school in de kerk, de docenten deden een musical voor de kinderen en hun ouders, ook heel leuk!

Bij wendy op school in elke klas eenkerstboom in de aula een grote boom, helemaal versierd, er is een open haard gemaakt ( met van die neplichtjes die net echt lijken ), gebruikt al vanaf sinterklaas voor de schoentjes, en nu dus voor de sfeer van kerst.

In de klas idd ook kaarsjes aan met de eigengemaakte knutsels.

Vorige week was er een kerstmakrt, kinderen konden eigengemaakte dingen verkopen ,maar ook olibollie beignets, en dat spul.

Vandaag heeft wendy kerstdiner gehad, helemaal gezellig alle tafeltjes tegen elkaar aan kaarsje , mooi tafekleedjes en servetjes.

En in de boom lekkernij, echt kerssfeer, ook stond er iedere morgen kersmuziek op bij binnekomst.

Ja was echt mooi, nu is het vakantie, en waren de bomen al kaal enzo

http://www.gbsdebron.nl

en dan naar het fotoalbum daar staan foto’s van het kerstfeest van daphne

Mooi foto’s Heleen, ziet er erg gezellig uit!!!

En ik heb Daphne ookal ontdekt! :mrgreen: :inlove:

het was ook heel gezellig en de jongens en meisjes van groep 7 hebben de toneelstukjes zo knap en goed gedaan…dat was heel mooi om te zien…

:thumbup: