zo na de lange vakantie…
hoe ging het vroeg opstaan en waren de kids erg moe na school vanmiddag?
Ik vond er niet veel aan, vanmorgen zo vroeg eruit, even wennen weer, daphne heeft het wel heel gezellig gehad op school, verteld over het nieuwe neefje en ze mag nog wat moois maken voor hem op school.
Vandaag ook de eerste computerles gehad, dat ging geloof ik ook wel goed, en vond ze erg leuk, het was een sesamstraatspel van bert en ernie
Vanmiddag na school is ze erg moe en hangerig…
Die van mij hadden er zin in. En ook een leuke dag gehad toen ik daar naar vroeg (ik was vandaag te werk). Maar niet moe, ik moest ze nog het bed injagen!!
Nou hier hadden ze er nog wel een paar weken vakantie aan willen plakken. Dus echt super enthousiast gingen ze niet naar school. Het opstaan was voor de kinderen geen probleem (ik had er zelf iets meer moeite mee). Maar tussen de middag kwamen ze al weer met enthousiaste verhalen thuis. Eind van de middag moest er natuurlijk weer volop afgesproken worden. Kortom de kinderen zitten hier weer helemaal in hun normale ritme. Ik zelf heb er nog het meeste moeite mee dat alles weer op uur en tijd moet.
Nog 6 weken te gaan, dan is het weer vakantie. Ben al begonnen met aftellen.
kaylee vond er de eerste dag niets aan,en kwam teleurgesteld thuis.
maar nu zijn we alweer op de derde dag en gisteren en vandaag kwam ze blij uit school ze had het heel erg leuk gehad.
Ze moest even wennen denk ik.
sil is zowiezo geen ochtend mens…(heeft ie van mij denk ik) maar na de vakanties is het gewoon echt een ramp… :? ik moet hem echt het bed uitslepen… en vanochtend … hebben we ons dan ook gruwelijk verslapen, de wekker was gevallen precies op de alarm knop dus die stond ingedrukt :oops:
ach nouja het zal vanzelf wel weer gaan wennen maar nu is het ff pfffffft…
C. keek er naar uit om weer naar school te gaan! Ze begonnen maandag pas om 10 uur, dus niks haasten gelukkig Ze was blij om de juf weer te zien en de andere kinderen. Ze sliep savonds goed in op de normale schoolgaantijd. Wel moest ik haar wakker maken, nadat ze om 6.00 smorgens bij mij in bed is gekropen en weer lekker verder sliep!
Ach en nu na 3 dagen zit ze wel weer in het ritme, behalve ik! Ik kan savonds maar niet op tijd gaan slapen, dus ben ik smorgens erg moe na amper 6 1/2 uur slaap! Val meestal pas om 1 uur in slaap ofzo, pfffff. :roll: