lekker toch nikki :thumbup: geniet er van
hier ga ik het anders doen, op aanraden van mijn moeder ga ik vanavond proberen met inbakeren, dan kunnen zijn handjes er niet onderuit verder dus wel romper lange mouwen pyjama, slaapzak dan inbakeren dan dekentje ben benieuwd
Miriam, ik weet niet hoe koud het is op z’n kamer, maar té warm kleden kan ook hoor (en is gevaarlijk). Ik vind inbakeren óver een slaapzak heen wel heel heftig klinken. Hoe koud is z’n kamer dan?
idd te warm is gevaarlijk!
koude handjes is niet erg,doorbloeding is nog niet optimaal bij beebjes.
Dames wat lief dat jullie meedenken, :-*
Hij had het niet te warm hoor kan je in zijn nekje voelen en hij kreeg altijd niet alleen koude handjes maar zijn hele armpjes waren koud
Het is echt koud boven, en baker in met een lakentje dus is niet warm hoor en hij had t prima naar z’n zin vannacht hij werd wel ff wakker maar was goed op temp . Ik maakte me ook zorgen dus ben ik op een matrasje er naast gaan liggen :oops: ik werd zo’n beetje elk half uur wakker om te checken :oops:
Hier slapen ze in een slaapzakje zonder mouwen romper met lange mouwen broekje en de deken dubbelgeslagen.
De verwarming staat bij ons snachts op 16 ik had gelezen op een site over veilig slapen dat de ideale temp voor een baby kamer tussen de 15 en de 18 graden was.
De voetjes zouden een goede graadmeter zijn als die goed aanvoelen heeft de baby het goed.