Hoe heten de knuffels van jullie beebs

Kinderen verzinnen soms prachtige namen voor hun knuffels.

Dus ik ben erg benieuwd hoe ze heten?

Hier heel erg saai Beer en Nijn. 3x raden wat voor beesten het zijn :lol: . Misschien als ze wat ouder word dat ze zelf een naam voor hun verzint. Ze is nu 2.

Anne heeft vanaf de geboorte een favoriet konijn. Toen ze net iets begon te zeggen heette hij Do, inmiddels heet ie alweer een tijd DoDo. Waarom? Geen idee :inlove:

Beer heet beertje…

Zijn speen heeft ie zelf een naam gegeven: BIBI hihi Het is toevallig ook een bibi speen :mrgreen:

Hier een beer en hij heet…‘meneer de beer’ :roll: :lol: De andere knuffels hebben nog geen naam. Dat mag ze zelf bedenken. Ik van een vriendin een gele beer gekregen bij de geboorte. Die heb ik net gesmst of ze een naam voor die beer wil bedenken. “gele beer” “bruine beer” en “meneer de beer” is niet echt duidelijk meer :lol:

Pepijn heeft een beertje en heeft hem zelf de naam Toi-toi gegeven, toen hij 8 maanden oud was, we vonden het toen wel knap dat hij het engelse woord voor speelgoed toen al kende, haha

dirk (= hele grote pop)

en Bob (= nieuwe babypop)

daarnaast heeft ie gewoon bumba, plop en bert & ernie

boemba

Deanne heeft een koe van Evora, een oranje met wat felle kleurtjes. Toen ze net geboren was, was dat ding al favoriet. Ik, barstensvol zwangerschapshormonen :angel: , vond het een lief draakje…

Tja, sindsdien heet dat ding dus Draak…

( :silenced: 't heeft echt maaaanden geduurd eer iemand tegen me durfde zeggen dat het toch echt een koe was en geen draak :oops: )



Deanne roept 'm nu ook, als ze 'm kwijt is: dwaaaahk dwaaaahk… zoooo schattig :inlove:

stippie, spikkel,pootje en flappie :mrgreen:

@Jiska wrote:

Deanne heeft een koe van Evora, een oranje met wat felle kleurtjes. Toen ze net geboren was, was dat ding al favoriet. Ik, barstensvol zwangerschapshormonen :angel: , vond het een lief draakje…

Tja, sindsdien heet dat ding dus Draak…

( :silenced: 't heeft echt maaaanden geduurd eer iemand tegen me durfde zeggen dat het toch echt een koe was en geen draak :oops: )



Deanne roept 'm nu ook, als ze 'm kwijt is: dwaaaahk dwaaaahk… zoooo schattig :inlove:




proest :lol:

tuttie of poeh-beer… (hij heeft zo’n tuttelpopje vna pooh, waar zijn speen aan vast zit…) hij moet echt altijd bij hem zijn hoor… in bed en in de cosi… hij begroet hem dan ook met haaaaaaaaaaaahhhhhhh!!! en drukt het hele geval in zijn gezicht :inlove:

Tja heel simpel… Beer Konijn en Popje en Beer



Ze hebben beide hun knuffels al vanaf hun geboorte. Hoe??? Je kiest een leuke uit, en zorgt dat je er direct een stuk of 4 hebt en dat je ze goed kunt wassen. Dan leg je in hun bed altijd allen de knuffel, wel regelmatig omwisselen.

Stijn wilde er na een vakantie in Frankrijk (waar een beertje in het kinderbedje lag als welkomsgeschenkje) de beer bijhouden. Dus Lieke’s beer als reserve. Lieke heeft daarnaast een robijnbeer waar je ook mee dood wordt gegooid erbij gekregen.

Yara`s lievelingsKONIJN heet WAFFIE :think: :think: :think:

Stein sleept altijd met een grote knuffelhond en die heet Hoefa

@Jannigje wrote:

Stein sleept altijd met een grote knuffelhond en die heet Hoefa




hoe komt ie er op???

een hond doet WOEF…maar als jij de w nog niet kan zeggen en er een H voorplakt en een A erachter dan kan het!!! :mrgreen:



Of me kind spoort niet helemaal :roll: :wink:

whhahaah ja de mijne wel met waffie het konijn :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Leeuw en iejoor… Want het zijn een leeuw en iejoor… 8)



En er is nog een tijdje een pinguin geweest, deze heet veuler… :eh: :lol: