hoe heet jou kat/poes?

Onze exotic Pers luisterd naar de naam Louka…

maar volgens de stamboom heeft ie tig namen haha

Die van ons heet Kerel.

Hij is doof. Toen we hem kregen zei Tirsa (want daar komt ie vandaan) dat we best een andere naam mochten bedenken want hij hoorde het toch niet :mrgreen:

Vond ik net iets te sneu dus hij heet nog altijd Kerel.

@lydia wrote:

Die van ons heet Kerel.

Hij is doof. Toen we hem kregen zei Tirsa (want daar komt ie vandaan) dat we best een andere naam mochten bedenken want hij hoorde het toch niet :mrgreen:

Ik vind het nog een leuke naam ook! Hee Kerel, lekker geslapen? Hihi.

Ollie en Poes

Maar niet meer in leven.

We hebben nu een hond die duncan heet.

onze poezels heten Sibi&Indy. sibi heette al zo. die komt uit een asiel.

toen we Sibi haalde namen we ook ons Aagje* mee, die heette in het dossier zwerf75… eenmaal thuis ging ze gelijk op onderzoek en zeiden we: "wat een nieuwsgierig AAGJE. vandaar die naam!

@Fleur wrote:

@lydia wrote:
Die van ons heet Kerel.

dat hoort ie toch niet…!!!

:hand:

8)

Hier een Hollebolle Gijs en een Snoezepoes…leuk als kids van 3 jaar de naam verzinnen :mrgreen:

Kortweg gewoon Gijs en Snoes!

Dit exemplaar luisterde naar de naam Loekie ( de leeuw(in) :mrgreen:)

(foto uit het pre-digi tijdperk overigens vandaar de wat wazige kwaliteit :wink: )

Onze poes heet PUCK ( net 8 weken oud)

@lydia wrote:

@Fleur wrote:
@lydia wrote:
Die van ons heet Kerel.

dat hoort ie toch niet…!!!

:hand:

8)

Nee, dat weet ik ook wel, maar je praat toch altijd tegen poezebeesten? Ze snappen je sowieso maar zelden, hihi, maar ik klets altijd lekker tegen ze aan, doof of niet.

We hebben 2 poezen die heten Spot en Nelix

Heeft mijn broer verzonnen want ze zijn eerst van mijn broer geweest.

Hier hebben we op het moment Whiskey. En onze andere kant die twee jaar terug is overleden heette Brandy. Mochten er hierna weer nieuwe katten in huis komen, wordt het waarschijnlijk iets van Bailey of Ginny ofzo… :mrgreen:

Maar even denken…katten bij mijn ouders heette:

Tarzan, Taïn, Silla, Minè, Tara, Pleun

Hihi, zag hier ook al een Nikki langskomen. Zo heet mijn dochter :mrgreen:. En de kat van haar juf heet Mara, zoals mijn andere dochter :lol:.

hoi,

hier hebben we:

eddy (poes)

zoey (poes)

goofy (kater, zat als kitten altijd met zijn tong naar buiten en onze eerste reactie was “wat een goof” vandaar)

En onze kanarie heet alfred. lol

@Mejis wrote:

Zelf vind ik ‘ouderwetse’ Hollandse namen wel leuk voor huisdieren, zoals Karel, Willem of Mientje of zo.

Wij hebben een rode kater: Karel

en een grijze kater: Gijs

Rode Karel en grijze Gijs

Onze 3 katten heten:

Lola (poes), Floortje (poes) en Bono (kater).

Wij hebben een 4e hands poes die oorspronkelijk Whitney is gedoopt :sick:

De volgende eigenaar heeft daar Witje van gemaakt. Omdat mijn hart daar nou ook niet echt sneller van ging kloppen hebben wij het maar gewoon op ‘poes’ gehouden… Ze vindt het wel best geloof ik :mrgreen:

We hebben 2 katten

Snoesie

&

Aurelia’s Quincy als we hem roepen is het gewoon Quincy :lol:

Wij hebben een Joop :inlove: . Zo heette hij al toen hij uit het asiel kwam en wij konden ook niet kiezen. Hebben toen maar Joop aan gehouden.

Onze buurman heet echter ook Joop, dus we roepen hem meestal door een (soort zoen-) geluidje te maken.

En buurman Joop grapt altijd dat zijn vrouw weer op onze poes gepast heeft. :smiley:

Leuke namen!

Zo heb ik wat ideetjes

Ik vind hector, baghera en sokje wel leuk.

Hier hebben we Joep en Willem.

Joep was de jongensnaam die we bij beide zwangerschappen hadden. Nu is het de bedoeling dat er geen kinderen meer komen, en ik wilde toch graag een Joep in huis. Vandaar nu onze kater Joep. En voor zijn broer kwamen we al snel uit op Willem.

Lekker Hollands, dus.