hoe heet jou kat/poes?

Kater: Tijgertje

Poes:†Nala â€

En mn zus heeft een poes die Oliver heet

Wij hebben een kater Milan

en we hebben hier nog meer dieren diesel /roxy/ binkie/ stekeltje/ zwartje/kruintje / vlekkie/teddy/ pluisje/ snuitje / kruimel /

en we hadden nog een spikey/gismo/ rattaplan/ ockie/ pebbels/ streepje

Heb je even, we hebben er 11 (en dan heeft het merendeel eigenlijk ook nog een andere naam op de stamboom staan, kees heeft ze allemaal hernoemd om het overzichtelijk te houden, zal es kijken of ik die er ook nog bij weet :lol: )

We hebben:

Enya (Sweet melody, had niet slechter gekozen kunnen zijn, klinkt nergens naar de mauw van haar :wink;)

Shinto (Rusher, dat klopt dan weer wel, beest heeft adhd :stuck_out_tongue: )

Mulder & Scully (tsja, je hebt een x-files verslaving of je hebt het niet, he, stamboom hebben ze niet)

Charlie (jongere broertje van Scully, ook boomloos)

Kaiyan (Thunder, pff die moest ik opzoeken we noemen hem meestal homodepomo)

Benzai (Haezel)

Inari (Ladonna)

Jaryn (Ishavar)

Fayza (Cinderella cold as ice)

Ayla (Lucy Furr)

En dan had ik ook nog een Maxie, zo heette ze al toen ik haar kreeg, is helaas onder een auto gekomen :frowning:

En dan hebben ze ook bijna allemaal nog verschrikkelijke, door mij verzonnen bijnamen :mrgreen:

Wij hebben 4 katers genaamd

Garfield( zo heette het arme rode beessie al :roll: :mrgreen: ) En bijnaam Dikke rooie en dat terwijl ie niet dik is

Bram

Charly en als bijnaam Draak

Casper en als bijnaam Caspian, caspie , pisnicht ( tsjaa als ie soms de post onderzeikt als meneer iets niet aanstaat , meneer is half Abbesijn dat ras is zeer baas gericht

En de enigste poes hier in huis heet

Suus met als bijnaam, sletnana ( tsjaa die draait haar bibs zo dat ze bijna vol met dr achterwerk in je gezicht staat als ze op je schoot zit :oops: )

Heel erg orgineel Minoes.

Onze witte kat heette Spook

De zwarte heet Monster, want dat wilde Sydney, dat vond hij passen bij Spook :lol:

Toen Spook overleed hebben we een kitten uit het asiel gehaald en die mocht ik weer een naam geven… Die heet Nala :wink:

Dus nu hebben we Monster en Nala :lol: :mrgreen:

Monster heette trouwens eerst anders… Minette heette ze. Die naam hebben we heel snel veranderd want in de streek waar ik vandaan komt is Minette wel heel wat anders :angel: :mrgreen:

Onze kat is zwart-wit. Daarom hebben we hem Ko genoemd, dit is het Friese woord voor koe.

2 poezen: Nulck en (‘je weet het maar hoe heet het, het is…’) Dinges!

Katten van mijn ouders (die we ooit hebben gehad): Poekie, Lutje, Dodo, Poes, Moederpoes, Jochie, Piepje, Tom, Wendy (=gecastreerde kater :lol: ) en de rest weet ik zo niet meer… De kater van mijn broer heet Murdock (en zijn Bull-terrier Face :stuck_out_tongue: )

onze kater heet teigetje en heeft de bijnaam poekie ( en ja we weten wat dat betekend :angel: )

Spike

en :kaars: Luca :kaars:

Hobbes

Jan en ik zitten de namen te denken van de katten die we hebben gehad;

Mijntes, Zwartekop, Moekie, Pody (arabisch voor klein die we later maar Porky vernoemd hebben), Mini, Ukkepuk.

Nu hebben we een Mooie Rooie en een Jalani.

:smiley: :smiley: :smiley: :liar: :liar: :liar: :liar:

(Jan vond het bericht zonder smileys maar saai…)

Poes 1: Loca

Poes 2: Maumau

Ik heb eerder twee poezen gehad, de ene heette Kennedy en de ander Dapper.

Tom (heette in het asiel Wollie…)

Ster (haar broer (was al weg uit het asiel) heette Maan).

Wij hebben een kater Mickey en een poes Blitzey.

Oma had vroeger bijzonder namen voor de poezen :mrgreen: Een paar die ik me kan herinneren…lapjeskat = Lapje 8) ander lapjeskat heette poezenboef en een hele dikke rode kat heette theemuts :mrgreen:

Ze hebben nog veel meer katten en honden gehad, maar dat ben ik inmiddels vergeten hahaha, eeuwigheid geleden!!

Tante heeft een Ot en Sien.

2 katers:

een zwarte; Nox (latijn voor zwart/nacht)

een cyperse; Loki (naar de Noorse God Loki, de ‘ondeugende’)

Vroeger had ik nog poes Shica (‘meisje’) en poes Briska (verzonnen naam door mijn zusje)

Mijn ouders hadden Mork (zwarte kater) en Mindy (witte poes) en daarvoor ook nog een hele hoop, stuk of 10… Shitwa, Cheeta, Peewee (siamees), Erik, Marco, Patrick, Bink…

onze poes heet muis :mrgreen:

Lotje en Joka (bedacht door vorige eigenaar en beessie was in elk geval 8 toen wij haar kregen, dus maar zo gelaten)

Eh wat hebben we meer gehad… (ook thuis bij mijn ouders) Indy (zoals veel katten, maar vernoemd naar de Indy car races), Kurt (naar Cobain, geboren vlak na de zelfmoord van Kurt Cobain en dat beest had ook wat fatalistische neigingen :lol: ), Gijs, Kiki, Mischa, Joba… pff we hebben veel meer katten gehad in de loop der jaren, maar kan er zo niet op komen eigenlijk :oops: .

Onze oudste poes heet Famke. Heette in het asiel Aafje, maar zo heet mijn moeder ook…

Onze middelste heet Heisa, naar mijn twee vriendinnen Heidi en Saskia.

Twijfelden nog over de leukheid van die naam, tot mijn baas (kattehater in hart en nieren) Zal een lekkere Heisa worden met drie van die K…katten…

Toen stond de naam vast :lol:

onze jongste heet Teiger Suzy… Noemen haar Teiger.