hoe heet jou kat/poes?

hier twee poezen: Moesty en Zina

liefs

Gerda

Okee, ik kan er ook nog wel meer bedenken. Toen ik nog thuis woonde hebben we gehad: Ukkie, Joris, Thomas, Juultje (was een oranje poes en vernoemd naar koningin Juliana :mrgreen: Indy wil heeeel graag dat een volgende poes bij ons Juultje gaat heten), Poesje, Poeka en Guus.

Onze poezen zijn overleden maar hun namen waren Mitzy & Mikey (ze waren broer en zus)

Shelly

Poes Muis :wink:

Tijgertje

Dizzy

Luna

Dikki Dik

(wat katten uit de buurt)

Carlos

Coco

Kareltje

(waren van mijn broer en schoonzus)

Wij hebben drie katers en die heten Domino, Chess en Scrabble. Maar alleen Domino wordt ook zo genoemd. Scrabble is namelijk een ontzettend dikke rooie kater en die noemen we altijd dikkie en Chess wordt hier vaak muis genoemd (dit omdat hij vroeger altijd zijn speelgoedmuis kwam terug brengen als je die weggooide).

Vroeger hadden we twee katten en die heette Gompy en Minoes.

Heaven (zo heet zo ook op de stamboom)

En Jaydee (die eigenlijk jamie heet op de stamboom maar dat hebben we ietsjes verbasterd omdat het te veel op de naam van onze dochter leek)

Voorheen heb ik een pipo, een jois, een shady en een bowie ( die oorspronkelijk snowie heette, maar ja odd eyed en doof :mrgreen: dus vernoemd naar david bowie :wink:) gehad.

Mijn kater heet Sammie

En mijn vorige poes en kat heetten Jaimy en Tommy

Ik heb nu geen katten meer maar de namen waren: Pluisje, Murphy, Jimmy, Tommy.

Tommy bleek achteraf een vrouwtje dus dat is nu Tommy Girl. En ze woont bij een kennis. De andere 3 leven niet meer.

Wij hadden 2 katers Binky en Tiamo onze poes heeft Figaro

Bookie, puk en fluffy.

Kat: Astro

Poes: Poes :roll:

En de kat van mijn ouders: Breezer (vond mijn broertje leuk)

@purpled82 wrote:

Wij hebben drie katers en die heten Domino, Chess en Scrabble. Maar alleen Domino wordt ook zo genoemd. Scrabble is namelijk een ontzettend dikke rooie kater en die noemen we altijd dikkie en Chess wordt hier vaak muis genoemd (dit omdat hij vroeger altijd zijn speelgoedmuis kwam terug brengen als je die weggooide).

Je vergeet “tringbeest en ktkat” als er weer wat gesloopt is door die harige monsters…

2 poezen; Chicky en Cheeta

@Ron wrote:

@purpled82 wrote:

Je vergeet “tringbeest en ktkat” als er weer wat gesloopt is door die harige monsters…

whahaha oooh onze bijnamen voor de 2 poezebeesten in zo`n geval zijn Sletje en Slettepoes

Wij hebben nu Poema

en we hebben in het verleden gehad:

Klauter, Suske, Wiske.

Zelf heb ik geen katten, maar mijn ouders hebben de volgende katten (gehad):

Raya

Casper

Pjotr

Morris

Ouzo

Milo

Spencer

Zelf vind ik ‘ouderwetse’ Hollandse namen wel leuk voor huisdieren, zoals Karel, Willem of Mientje of zo.

Mijn katten heten

Fester

Sheba

Angie

Pebbles ( doris day van breedveld) voluit :mrgreen:

Lo’an ( Lo’an thi quy Van Crystaltina ) voluit :mrgreen: (betekenis is als ik het goed heb " niet beschikbaar" :dance:

Gijs - Job - Sam (de katten)

Hebben nu 2 honden & die heten Max & Guus

Tijger…

en onze eerste kat… Mickey

poes : juul ( ze is op koninginnendag geboren)

poes : guinnes ( ze is zwart met een witte streep en manlief zat in ierland toen ze geboren is)

bij mijn ouders thuis vroeger

slinger

mimi

De poes: Twinkel

De kater; Binkie

(de hond Jack of zwart gat;-) )