Hoe heet het ook al weer (stoeltje)

Hoe heet zo een stoeltje ook al weer,

waar kindjes - babys - ik kunnen zitten, ze zijn klein/laag, ik weet dat Klavertje (?) volgens mij er ook een heeft.

Hij is volgens mij in meerdere kleuren? Groen weet ik elk geval?

bumbo seat?

Dat is hem, ik zat al te google op bubbly ofzo :lol:



Dank je wel!

Graag gedaan hoor :wink:



Enne zeemeermin, ik heb er 1 voor de jongste gehad, die gebruik ik nu af en toe voor mijn oppaskindje. Maar mijn oudste van ruim 4,5 jaar past er ook nog in :mrgreen: (mag alleen niet van mama) :wink:

Yari is een keer omgevallen met dat ding, bijna van de bank af.

Hier komt die dus niet meer in huis, zo’n dingetje…

Bumboo seat heten die dingen!



Ik heb er nog 1 te koop, staat in mijn winkeltje! :wink:

@Cin. wrote:

Yari is een keer omgevallen met dat ding, bijna van de bank af.

Hier komt die dus niet meer in huis, zo’n dingetje…




Dat is dus ook het nadeel van de bumboo, het geeft een schijnveiligheid. Je kunt er niet op vertrouwen dat je kindje goed blijft zitten. Sommige kindjes wringen zich er ook zo uit, dus het stoeltje is niet voor alle kleintjes geschikt.

@Zeemeermin wrote:

@WoLa wrote:
@Cin. wrote:
Yari is een keer omgevallen met dat ding, bijna van de bank af.

Hier komt die dus niet meer in huis, zo’n dingetje…




Dat is dus ook het nadeel van de bumboo, het geeft een schijnveiligheid. Je kunt er niet op vertrouwen dat je kindje goed blijft zitten. Sommige kindjes wringen zich er ook zo uit, dus het stoeltje is niet voor alle kleintjes geschikt.




Daarom was mij bekend dat je de stoeltjes alleen op de grond moet gebruiken en altijd met het voorblad ervoor…


Was met voorblad er voor, en ik zat er langs :wink:

Is niet dat hij alleen op de bank zat.



Die van mij ging overstrekken om zich er uit te “wippen”.

Ja klopt! Met blad is veel steviger inderdaad…



Och ja Yari vond er denk ik niks aan, was toen al eigenwijs en nu is het een eigenwijze dreumes. Zit in het aard van het beessie denk ik, allemaal van papa :shifty: 8)

Ik heb een lichtblauwe staan, veel gebruikt en ben van plan hem naar de kringloop te brengen, maar als jem hem wilt, (of iemand anders…) ,

@Cin. wrote:

Yari is een keer omgevallen met dat ding, bijna van de bank af.

Hier komt die dus niet meer in huis, zo’n dingetje…
Stein is ook met stoeltje en al omgevallen. Meneertje had te lange benen en kon zich met zijn hielen op de grond afzetten. (stond gelukkig wel op de grond)Hij viel zo achterover met zijn bolletje op de grond.

Het stoeltje ziet er leuk uit maar hier nooit meer.

Ik vond het heerlijke stoeltjes! Wij hadden er 2 2ehands gekocht en ze hebben er zo’n plezier in gehad. Nooit mee gevallen of wat dan ook. Eindelijk konden ze rechtop zitten en spelen :slight_smile:



In bad hebben we ze nog heel lang gebruikt. Ook ideaal, naast elkaar in de douchebak en daar zaten ze. In bad paste ook.



Inmiddels heeft iemand anders er weer veel plezier van.

Hahaha, Lars past er nog met zijn dikke billen in hoor. Zag het gisteren op KDV. Ik vond het een super stoeltje voor die kleintjes…

Hahaha, 4,5 jaar en nog in de Bumbo passen. Handig als je stoelengebrek hebt :mrgreen: !!

@WoLa wrote:

@Cin. wrote:
Yari is een keer omgevallen met dat ding, bijna van de bank af.

Hier komt die dus niet meer in huis, zo’n dingetje…




Dat is dus ook het nadeel van de bumboo, het geeft een schijnveiligheid. Je kunt er niet op vertrouwen dat je kindje goed blijft zitten. Sommige kindjes wringen zich er ook zo uit, dus het stoeltje is niet voor alle kleintjes geschikt.




Daarom was mij bekend dat je de stoeltjes alleen op de grond moet gebruiken en altijd met het voorblad ervoor…

Dat blad zit onderaan de Bumbo vast en is meteen echt steviger dan wanneer je dat blad niet gebruikt. Dat weet ik ook uit ervaring hahaha :mrgreen: !



Natuurlijk zijn er kindjes die overal uit kunnen zoals Yari (sterke man) :wink: !