Hoe heet dit?

Hoe heet dit?

Toen ik jong was noemde ik het altijd ‘huisartsenspeelgoed’ :mrgreen: omdat 't daar altijd in de wachtkamer staat.

Maar wat is de eigenlijke naam?

Kralenspiraal?

ik noem het IKEA :mrgreen:

Maar daar komen ze natuurlijk niet allemaal vandaan.

Ik zou ook zeggen kralenspiraal eigenlijk.

IKEA zelf noemt het een knikkerbaan (leert mij een tocht langs hun site), maar BartSmit vind kralenspiraal ook wel een leuke naam… dus eh… maar net wat je wilt :lol: .

Natuurlijk! Kralenspiraal :mrgreen: Dat ik dat niet heb bedacht.

Dankjulliewel! :-*

@mamaMarije wrote:

ik noem het IKEA :mrgreen:

Maar daar komen ze natuurlijk niet allemaal vandaan.

Ik zou ook zeggen kralenspiraal eigenlijk.

IKEA zelf noemt het een knikkerbaan (leert mij een tocht langs hun site), maar BartSmit vind kralenspiraal ook wel een leuke naam… dus eh… maar net wat je wilt :lol: .

wat een stumperts bij ikea zeg. Een tocht langs Van Dale leert mij dat een knikker een glazen, stenen speelballetje is. Niet een HOUTEN bal met een gat erin.

Het woord knikkerbaan vind ik misleidend, want een knikkerbaan is dit:

of dit

zouden we ze kunnen aanklagen? Met als inzet een kralenspiraal voor de TS?

:mrgreen:

ja vind ik eigenlijk wel een goed idee Fiep, regel jij het? :lol:

geen probleem. en dan sla ik er voor mezelf ook nog zo’ mooie haba knikkerbaan uit :angel:

Haha, ja knikkerbaan is wel erg misleidend :naughty:

En trouwens ook zo veel leuker dan een kralenspiraal :inlove: maar dat is weer wat anders, en Ruben is er nog te klein voor enzo, komt vanzelf!

Als jij die zaak regelt, wil ik wel de spiraal :lol: maar dan wel pas als de zaak geregeld is, anders wil ik graag de knikkerbaan haha. Om 't makkelijk te maken :angel: