Ik ben op zoek naar een soort van vormensorteerplank. Alleen heb ik geen idee hoe het precies heet of waar het te koop is. De omschrijving is misschien wat warrig maar ik hoop dat iemand hier de naam weet.
Het is een houten plankje, hierop staan meerder houten pinnetjes en daar moeten vormenschijfjes op.
Voor de rondjes zit er één pin, voor het driehoekje 3 pinnetjes, voor het vierkant 4 en volgens mij was de laatste een vijfhoek en dus 5 pinnen. De vormen hadden ook allemaal een verschillende kleur dus een kleur per vorm.
Iemand enig idee waar ik het over heb?
Nou, heb hem toch nog gevonden (helaas niet in Nederland), maar gelukkig wel in België.
Bedoel je zoiets?
Ow haha… oke.
Kijk eens op kleinesam . En dan zoeken op vormenplank.
Het heet een: Sorteerbord maar als je daarop googled krijg je ook hele andere sorteerborden voor bedrijven enzo.
Bij Tebbe met het bekende ervoor en erachter hebben ze hem te koop, al vind ik hem daar wel erg duur.
Bij itstrendy hebben ze hem ook stukken goedkoper meer dan de helft, maar ik ken het bedrijf niet.
Meiden jullie zijn geweldig, thnx!
Ik zie ze ook wel eens liggen bij de houten speelgoed winkel bij ons, weet niet of er zoiets bij je in de buurt zit?
Precies diegene die je zelf laat zien, heeft mn neefje laatst gehad.
Gekocht in nederland, kan wel vragen waar die vandaan kwam als je wilt?
Voor Sinterklaas had mijn moeder een speelgoedboek van een houten speelgoedwinkel meegenomen uit hun buurt, daarin stond ook zo’n sorteerbord. Ook een vrachtwagen met zoiets als aanhangwagen.
wij hebben er daar heel veel van op het werk
@knollie1 wrote:
wij hebben er daar heel veel van op het werk
Wij ook, maar die kun je alleen bestellen via Rolf en dat kun je niet als particulier.
JE zou wel kunnen vragen of ze (kdv) zo’n ding mee willen bestellen bij de volgende bestelling. En dat je hun dan zo geld geeft.
Maar als ze bij een houten speelgoedzaakje te koop zijn, scheelt toch wat moeite.