Hoe heet dit speelgoed ?

Het zijn rubberen blokken in de kleuren rood, geel , groen, geel en blauw en je kunt de blokken in elkaar drukken. De blokken zijn een soort egeltjes. Ik weet niet hoe anders ik het moet omschrijven :oops:



Wie weet wat ik bedoel ?

Hoi



volgens mij heet het nopper



zo hete het in ieder geval vroeger

ehhhh… bedoel je misschien nopper?

Whahaha: 2 zielen 1 gedachte (tegelijk gepost :smiley: )

haha dacht zoek er een plaatje bij hahaha

,inderdaad nopper.

het heet ook wel bricks

Bij kruidvat heet het bricks. Was toevallig nu in de aanbieding daar.

Dat zijn inderdaad noppers of soms gebruiken ze ook de naam ‘steekblokken’.

Jaaa dat is het ! Bedankt dames.:thumbup:

Ik heb het vanmiddag bij Kruidvat zien liggen. 103 stuks voor 9,95. Geen idee of dat een mooie prijs is.

Ik denk dat het wel een leuke prijs is.

Oh leuk dat had ik vroeger ook!!! :dance:

@pino wrote:

Oh leuk dat had ik vroeger ook!!! :dance:




Ik zie je morgen al naar de winkel rennen, jij met je hebbedingetjes :wink: :smiley: :smiley:

Volgens mij hebben ze het bij Intertoys ook, net iets voordeliger dacht ik (maar dan moet je even het aantal blokken vergelijken).



En bedankt dat je het vroeg Karin, ik was ook op zoek naar de naam voor het verlanglijstje :wink:

Nu ik naar de foto kijk: ik heb ze vroeger ook gehad! Wist niet dat dit speelgoed nog bestond…

is bij Bl*kker ook in de aanbieding volgens mij.

Dit is echt geweldig speelgoed mijn kinderen spelen nu met de noppes waar ik zelf vroeger mee heb gespeeld en met sinterklaas krijgt hij er een emmer vol bij.

Voor klein en groot is het leuk

Het wordt zelfs Clipo genoemd (van playskool, volgens mij al oud, ik heb het 2e hands gekocht :mrgreen: )



Het is superspul en ken het ook nog van vroeger :inlove:

Nu spelen Thomas en ik er samen mee… nou ja… ik speel en geniet en hij breekt af wat ik maak…

Heerlijk :mrgreen:



Maar goed om te weten dat het in de aanbieding is dan heeft sinterklaas meteen een goed idee :mrgreen:

Wat toevallig. Ik had een week of 2 geleden een emmer gekocht als Sinterklaascadeau :mrgreen: . Als kind heb ik hier heel veel mee gespeeld, vond het daarom erg leuk om het weer tegen te komen. Alleen jammer dat volgens mij in de emmer geen kopjes zitten.



Het Kruidvat had voor net onder de 10 euro een emmer vol. En later zag ik dat de Blokker het ook verkoopt. Zelfde aantal stenen en zelfde prijs maar dan zat het in zo’n doorzichtige tas met ritssluiting.

stein krijgt die emmer ook voor sinterklaas :mrgreen: