Hoe heet die wieg nou??

We hebben voor Lev toen een wieg geleend van vrienden, een witte, strak, rechthoekig. Met spijltjes aan de zijkant. Een soort mini-ledikant.

Er zaten van die afneembare schommelonderdelen onder.



Hij was vrij compact en erg handig. Maar nu weet ik niet meer hoe die heette :evil:



Wie weet het?

ik ben de naam ook even kwijt, maar ze verkopen hem bij de prenatal. ZIe hem zo voor me :wink: kom er misschien nog wel op…

co-sleeper???



Bedoel je dat??

nee het is echt een wiegje van prenatal. Wij hebben zelf de hogere versie, met hoge bovenkanten echt op hoge pootjes ook. Degene die Lydia bedoelt is de schommelversie. Je kan ze evt. op marktplaats wel vinden gewoon schommelwiegje prenatal intikken en dan zie je het model. Maar hoe heet hij ook alweer…



ff afbeelding gestolen ergens, is dit het model dat je bedoelt?



groetjes,



Louise

Een pendel-wieg??

@mlk1982 wrote:

nee het is echt een wiegje van prenatal. Wij hebben zelf de hogere versie, met hoge bovenkanten echt op hoge pootjes ook. Degene die Lydia bedoelt is de schommelversie. Je kan ze evt. op marktplaats wel vinden gewoon schommelwiegje prenatal intikken en dan zie je het model. Maar hoe heet hij ook alweer…



ff afbeelding gestolen ergens, is dit het model dat je bedoelt?



groetjes,



Louise




Die bedoel ik inderdaad.

Ik zal hem eens invoeren op marktplaats. Dat is ook precies mijn bedoeling :wink:

jee 4 uur wakker en ff mail checken… maar het is een mix n match wieg ofzo, geloof dat hij zo heet…! :smiley: kom er wel op :smiley:

Waarom leen je niet weer gewoon die van ons? :slight_smile:

bij aangeboden staat een leuke wieg.

@Tirsa wrote:

Waarom leen je niet weer gewoon die van ons? :slight_smile:




:oops: :oops:

Ik dacht je -al bevallen??- zus heeft hem nodig :oops: :oops:



Dan leen ik die van jullie weer :dance:



:-*