Hoe heet die site ook alweer..

…waar je je kunt “afmelden” voor telefonische enquetes, goede doelen steunen enz. enz.



Ik word, echt waar, elke dag wel een paar keer gebeld en ben het nu echt wel zat.





Wie kent de site???



Dankjewel alvast :thumbup:

http://www.infofilter.nl



Liefs Marieke

Thñx!



Ik heb het meteen ingevuld, nu kan ik gerust een 0000000000 nummer opnemen!



:-*

Ja ik heb het ook net gedaan, word ook veel belaagd, ook op mijn mobiel… Dank!

Thnx, ik heb er ook meteen gebruik van gemaakt.

zo hier ook meteen ingevuld

Toch moet je er wel rekening mee houden dat niet alle bedrijven zijn aangesloten bij infofilter Dat betekend dus dat je evengoed gebeld kan worden door bedrijven!

@~Marion~ wrote:

Toch moet je er wel rekening mee houden dat niet alle bedrijven zijn aangesloten bij infofilter Dat betekend dus dat je evengoed gebeld kan worden door bedrijven!




Precies. Ik weet niet hoe lang het duurd voordat je je inschrijft je afgeloten word. Maar ik werd vandaag toch weer gebeld. Bah .

Ik heb zelf voor een telemarketing bedrijf gewerkt en als jij je hebt angemeld moet het de volgende dag er al door zijn!



Als je toch gebeld word zijn het bedrijven die niet volgens de wet voor telemarketing werken!

@lunagirl wrote:

Ik heb zelf voor een telemarketing bedrijf gewerkt en als jij je hebt angemeld moet het de volgende dag er al door zijn!



Als je toch gebeld word zijn het bedrijven die niet volgens de wet voor telemarketing werken!




Oohh kijk. Dat zal dat het wel geweest zijn.

@karin wrote:

@lunagirl wrote:
Ik heb zelf voor een telemarketing bedrijf gewerkt en als jij je hebt angemeld moet het de volgende dag er al door zijn!



Als je toch gebeld word zijn het bedrijven die niet volgens de wet voor telemarketing werken!




Oohh kijk. Dat zal dat het wel geweest zijn.




Ooh, dan durf ik wel te zeggen dat ze mij niet meer mogen lastigvallen :mrgreen:

M’n schoonvader staat op zo’n lijst. Die heeft dus z’n antwoord klaar:



slaat een product of dienst af

“Mag ik vragen waarom niet?” (ieuw, 'k haat die vraag)

Schoonvader: “Ja hoor. U belt namens een onbetrouwbaar bedrijf. Alle betrouwbare bedrijven zijn immers aangesloten bij die lijst” bla bla bla :mrgreen: :thumbup:



Ik schrijf het een beetje krom op maar ja… 't is nog vroeg he…

Mijn vader maakt er (als hij tijd heeft) altijd een sport van om de meest gekke vragen te stellen over de producten die ze aanbieden en ze ook gewoon heel lang aan de lijn te houden en dan op het laatst te zeggen, nee vind het toch niets. Zonde van mijn tijd dit gesprek.

Hier ook zo dan vraag ik in de regel of ze het zelf ook hebben en dan zeggen ze meestal nee dan zeg ik van neem het eerst zelf maar dan nu weet je niet waar je over praat als je het zelf niet hebt en is het ook gelijk klaar ook. hahahaha

Is het een bepaalde tijd van het jaar.

Ik ben deze week al vier keer gebeld.



dus ga ook maar eens kijken of dit helpt.



bedankt.



renee