Hoe heet die DVD???

Voor Sinterklaas heb ik met lootjes trekken mijn man getrokken. Nu heeft hij op zijn verlanglijst een DVD staan die openhaartvuur afspeelt, zodat het net lijkt of je bij de openhaart of kampvuur zit. Heeft iemand deze misschien en/of weet iemand hoe deze DVD heet?



Groetjes,



Viratine

Bij bol.com hebben ze er eentje :smiley:

Openhaard (Fireplace)



Beschrijving

Verander je TV of Computer in een Haardvuur!! Je voelt de warmte van dit romantisch, knapperend haardvuur op de TV. Zonder rook of geuroverlast brengt deze dvd sfeer in elke huiskamer of kantoor. Door enkel de dvd in de speler te doen kunt u genieten en relaxen, met keuze uit twee verschillende haardvuren en een bonus Widescreen Haardvuur. Als geluidsopties kunt u kiezen uit de natuurlijke geluiden van brandend haardhout of zachte achtergrond muziek.

Special Features:

Inclusief Oplaaiend Haardvuur Sfeerbeelden Widescreen Haardvuur Natuurlijk geluid of piano melodieen Plus Bonus Special features

Beeld: Widescreen







bij onze grote vrienden van bol.com

Bedankt mensen! Ik ga morgen even kijken of ik hem niet in de winkel kan kopen en anders bestel ik hem zeker via bol.com!



Groetjes,



Viratine

Je hebt de tips al gekregen zie ik.

Leuk cadeautje hoor! :smiley:

Ben nu wel benieuwd eigenlijk of er hier iemand is die dat heeft,

is het echt leuk?

Ik vind het voor mezelf eigenlijk ook wel leuk klinken :oops:

Tjeetje, dat dat bestaat! En ook nog verkoopt :lol: Waarom heb ik dat niet bedacht? :roll: :smiley:

Wij hebben plasma moods op dvd (alleen geen platte tv)

Maar vinden het erg leuk,zit ook een openhaard op visjes zee water, waterval,weet ik veel wat allemaal erg leuk in ieder geval :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zoek op best things, 9,95, hij is leuk, aquarium ook ! bij ons surprisespel werd er om gevochten !

bij bol trouwens nu geen verzendkosten :mrgreen:

@veertje wrote:

bij bol trouwens nu geen verzendkosten :mrgreen:




Ik wil hem bestellen, maar er worden wel degelijk verzendkosten berekend…



Groetjes,



Viratine

ik heb hem :mrgreen: is idd erg grappig!

hij is grappig ja, als je bezoek hebt ofZo, leuk om op te zetten



wellicht ook bij de free record shop