Hoe heet dat vacuum ding ook alweer? GEVONDEN!!!!

Amélie vind zelf eten helemaal het einde, maar gooit regelmatig haar bord ondersteboven of op de grond…



Nu weet ik dat er zo’n matje of bord bestaat dat je vacuum op de tafel zet. Dus wel zelf eten, zonder het gevaar van rondvliegende doperwten :mrgreen:

Ik zou alleen niet weten hoe dat ding heet, en wordt niet echt wijzer van google.



Iemand een idee? Of bestaat zo’n ding niet meer?

uh een bordje met zuignappen aan de onderkant?

maar volgens mij blijf je rondvliegende doperwten dan ook nog houden :think: :mrgreen:

Volgens mij van Tommee Tippie (als je het zo schrijft?) ik heb ze eens in een Etos krantje zien staan, maar hier verkopen ze het niet in de Etos, ben er ook naar op zoek geweest voor Jim destijds…

Bordje met zuignapjes. Nuby heeft ze voor € 10,95 in verschillende kleuren.

Yep Nuby en Tommee Tippee hebben ze beide! :thumbup:

Hier werkten ze niet!

@klavertje4 wrote:

Hier werkten ze niet!


:lol: :lol: Heeeeel fijn :mrgreen:



Maar die van nuby en Tommee Tippee zijn gewoon bordjes toch? Er bestaat toch ook zo’n lapje die je op je tafel bevestigd en daar kan je dan het bordje op vast ehm…vacuum-en (is dat een nederlands woord? 8) )

Volgens mij waren die er toen Rhodé baby was, maar ik heb ze bij haar nooit nodig gehad (voorbeeldig kind he? :angel: :mrgreen: ) Of zullen ze nu niet meer bestaan?

Jaaa ik heb het gevonden.

Het heet de magic mat :lol: Kost €7,95 en je kan er elk gewenst bord op ‘plakken’

die zien er wel handig uit!



Ik had gewoon bordjes met een rubber ring eronder van prenatal. Zuigkracht van die dingen was dermate sterk dat Sara ze niet los kreeg…tot ze doorkreeg dat peuteren en priegelen veel beter werkte 8)

die moet ik dus ook hebben 8) …

Waar verkopen ze die magic mat? Of is het alleen via internet te verkrijgen?



EDIT: Prénatal, las ik ergens. KLopt dat?

Hoi Crien,



Ik heb er nog eentje, ongebruikt, liggen. Het doosje is er zelfs nog. Mocht je interesse hebben, PB me maar…