hoe heet dat ook alweer

die armbanden waar je steeds een andere schakel tussen kan maken , rond is die , en ze zijn best duur ook ik kom niet meer op de naam , mijn oma is bijna jarig en ze heeft ook zo’n band

ik dacht haal haar een mooie schakel voor er tussen :inlove:

Pandora? :think:

eeehhh… nomination :think: (dacht ik…)

nannientje, ik geloof dat het pandora was ik ga even kijken of het die was :think:

ja, dit is em toch?

yes bedankt , het is pandora :inlove:

bedankt dames :-*

nee annek deze is hem :inlove: zo een heeft mijn oma

Pandora werk met kralen die je aan een armband kunt “rijgen”, niet met schakels.

Effe op google kijken anders :think: …

Groetjes, Anne

Hihi, dan bedoel je toch Pandora ja :lol: … omdat je schreef “schakels” dacht ik meteen aan Nomination.

Er is overigens wel een goedkopere variant op de pandora…maar hoe die ook alweer heet… :think: Tedora geloof ik. En ook Ti Sento is zo’n merk.

In ieder geval zijn er voor de kralen ook alternatieven zoals Larenza of Elemento.

Google er maar op los zou ik zeggen :mrgreen:

@nannietje wrote:

Er is overigens wel een goedkopere variant op de pandora…maar hoe die ook alweer heet… :think: Tedora geloof ik. En ook Ti Sento is zo’n merk.

In ieder geval zijn er voor de kralen ook alternatieven zoals Larenza of Elemento.

Google er maar op los zou ik zeggen :mrgreen:

ik heb thedora, maar die is ook nog vrij prijzig hoor (oke ligt eraan wat je erom heen doet natuurlijk, maar thedora past ook om pandora

pandora is het perfecte kado voor een man om te geven heb ik gemerkt :lol: als ze eens niet weten wat ze moeten geven dan kan je er van op aan dat er weer een nieuwe bedeltje voor je pandora gaat komen :lol:

gelegenheden:

huwelijksdag

verjaardag

geboorte kind

valentijn

En pandora is weer de goedkopere variant van Trollbeads :wink: