Hoe hebben jullie het jullie familie verteld?

Wwhhhaaaa TEUN!!! :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: helemaal super! Van harte gefeliciteerd met deze zwangerschap :inlove: :-* :-*

Dank kim :inlove:

Ohh teun, super, gefeliciteerd!! :mrgreen:

Shit, nog een maandmamatopic bij te houden… :wink:

Wij hadden een shirt met op de voorkant: “Little Girl…”

En op de achterkant: “Will be big sister!!!”

Schoonouders hadden we beide uitgenodigd om te komen eten, toetje waren soesje die ik in de cho9cola en daarna blauwe en roze muisjes had gedoopt. Schoonpa zat zo te kijkien "Lijkt wel beschuit met muisjes… :think: " Kwartje moest nog even vallen. Schoonmoeder dag eerder zag het meteen “Nee echt??”



Mijn moeder, vader en middelste zus kregen een shirt van mijn oudste zus en ik, we bleken namelijk op dezelfde dag uitgerekend te zijn, beide van onze 1e. Er stond op:

Ik word oma (“Ik word tante” voor zus en “Ik word Opa” voor vader))

2x

Op 5 mei 2014

2x

:mrgreen:



Met een week of 8 hebben we het aan de familie verteld, vrienden en kennissen na de termijnecho, via facebook.





@Teun: Gefeliciteerd!!

Hoe heb je het nu verteld?

:inlove:



We hebben R. een a4tje in zn handen gedaan met de tekst “Im going to be promoted to big brother #August '14 " die in gelijst en aan onze zussen gegeven.



Schoonouders/ouders een romper “I ? opa/ I ? oma”



Overgrootouders fotolijstje met tekst " Mag mijn foto vanaf augustus dit fotolijstje vullen? Liefs je 1e/4e achterkleinkind”



Het sloeg allemaal erg goed aan en niemand had verwacht dat we met dit nieuwe op bezoek zouden komen.

Leuke ideeën allemaal.

Bij de eerste heb we het onze ouders verteld toen ze bij ons op bezoek waren. Niks speciaals van gemaakt. Toen ik 11 weken was zijn we getrouwd en heeft mijn man in een speech aan de gasten verteld dat we een vervelende week achter de rug hadden, waarin 2 van onze auto’s pech kregen en ik met de andere een aanrijding had gehad, we een erg hoge boete kregen, maar dat we toch gelukkig en bij waren, want ik was zwanger.



Bij de 2e hebben we t onze ouders weer samen verteld tijdens een etentje. Kerst zat er aan te komen en het leek ons wel handig voor de inkopen om t te vertellen. Broer en zussen gebeld en de rest met 11 weken op de verjaardag van ons zoontje verteld.

Ehbo doos gehaald (zo een rode met de letters EHBO int groot wit op). Daarin speentje, luiertje, rompertje, sudo creme etc in. Daar een instructie blad bij gemaakt. E (eerste) H (Hulp) B (bij ) O (oppasen) :mrgreen: En aan de onderkant van het deksel een foto van de echo geplakt.

Bij de MA hadden we mokken voor opa en de oma’s gehaald met daarin wat snaaierij en de tijdschrift Ook.



Bij Siem hadden we een speciale editie van jan, jans en de kinderen gegeven wat ging over opa’s en oma’s.



Bij dit kindje kreeg Siem een shirt aan met grote broer erop :inlove: