Hoe had jij geheten als...

@charity wrote:

@Mutsie86 wrote:
dat vind ik ook raar :think: :think:




nou jah mijn moeder heeft altijd van een dochter gedroomd en toen mijn broer werd geboren wist ze gewoon niet wat ze er mee aan moest.



ze wou gewoon persee een dochter tuurlijk is ze nu ook blij met mijn broer hoor en ze heeft ook nooit iets laten merken bij ons thuis worden er grapjes over gemaakt.




Nu staat het er al wat vriendelijker :wink:



Mijn moeder had gewoon het idee gehad dat ik ook een jongen zou worden. Dus mijn jongens naam hadden ze al. Werd ik dus een meisje en ze konden niet zo snel een naam bedenken. Dag later werd er gewoon een letter bij aangeplakt :mrgreen: Ik ben 's avonds om half 11 geboren dus was een nacht bzn (baby zonder naam)

Gijs

Sietse

Stefan.

Vind ik best een leuke naam eigenlijk.

Henderik :wall:

Mark (maar het is dus Martine geworden 8))

Als ik een jongen was geweest had ik Kim geheten (ben erg blij dat ik een meid ben geworden :lol: )



Toen ik zwanger was van Anne hadden we alleen een meiden naam, dus als ze er later naar vraagt is dat jammer. We hadden de naam al in ons hoofd toen we elkaar leerden kennen, toen we wisten dat we een meid kregen (5 maal bevestigd) vonden we het niet nodig een jongensnaam te verzinnen.

@Madre wrote:

Pepe…



Nou vraag ik je… :roll:




Ik moest meteen aan Pepe Le phieuw denken :mrgreen:



Mijn moeder is het vergeten :mrgreen:

Ik had Jochem geheten als ik een jongen was geweest.

Erik :think:

Aangezien mijn moeder pas bij haar bevalling wist dat ze uberhaupt zwanger was ben ik 2 dagen naamloos door het leven gegaan. Er was zowel geen jongens als meisjesnaam :mrgreen:

Ik ben een tweeling en als wij jongens waren geweest, dan was het Vincent en Peter geworden.



Liefs Suzanne ( mijn zus heet Saskia btw )

Niko :roll:

Maarten :lol: :lol:

Rene…

Vroeger pestten ze me er thuis altijd mee dat ik Boris had geheten en daar werd ik altijd erg driftig van, waar ik het natuurlijk zelf alleen maar erger van maakte :wink:

Ik geloof dat het namen vinden voor mij en mijn zus erg moeilijk was. Mijn vader had schijnbaar op alles wat aan te merken. Zo had mijn moeder bijvoorbeeld een naam voor mijn zus in gedachten, maar dat vond mijn vader een belgische hoerennaam… :think: (ik zal de naam niet noemen want ik wil geen mensen kwetsen)

Ze hadden mij marco willen noemen…vreselijk… :lol:



Ik had trouwens bijna sab®ina(e)??? geheten. :shock: . Gelukkig zag mijn moeder vlak voro mijn geboorte een ‘bel mij, hete sabrina’ advertentie in de krant staan…

wat een hoop Bassen :slight_smile:

Ik was Michiel geweest

Ivano zou ik dan geheten hebben

jeroen

en als mijn oma niet had gevraagd of mijn moeder haar zou willen vernoemen had ik kim geheten



maar ben erg blij met mijn naam lizzy vooral omdat ik na mijn oma ben vernoemt dat vind ik erg speciaal

Peter.

Anderhalf jaar later kwam mijn broer en die hebben ze toen Peter genoemd.



Ik heet C.arly en mijn moeder wilde me eigenlijk Duchenka noemen… :eh:

Gelukkig heeft ze dat niet doorgedrukt.