Hoe had jij geheten als...

@debbel wrote:

Ook Bas :lol: en mijn ouders hebben ook de hond later zo genoemd hihi. Vind het best een leuke naam.




Gelukkig maar, ik vind Jarno dus niet leuk :oops: :shifty:



gr melanie.

@Mutsie86 wrote:

dat vind ik ook raar :think: :think:




nou jah mijn moeder heeft altijd van een dochter gedroomd en toen mijn broer werd geboren wist ze gewoon niet wat ze er mee aan moest.



ze wou gewoon persee een dochter tuurlijk is ze nu ook blij met mijn broer hoor en ze heeft ook nooit iets laten merken bij ons thuis worden er grapjes over gemaakt.

Als ik een jongetje was geweest had ik Vincent geheten :sick: mn ouders waren gek op Franse namen.



Mn zusje Angelique was Francois geworden als ze een jongen was :?

Als mijn oudere broer een meisje was geweest, had hij Mariska geheten. Die naam heb ik drie jaar later gekregen, omdat mijn moeder toen ze 13 was al wist dat een dochter Mariska zou heten.

Als ik een jongen was geweest was ik nu Arjan geweest…

Ik zou Micha hebben gegeten… :sick: Ben ik even blij dat ik een meisje ben.



Als Purkje een jongen is, heeft hij ook een dik vet probleem. We hebben nu namelijk geen jongensnaam, alleen een meisjesnaam omdat volgens de echo het een meisje is. Maar af en toe hoor je wel eens dat het alsnog een jongetje is…

Joost (ze wilde denk ik perse een naam beginnend met de J eindigend op de t :stuck_out_tongue: )

William :angel:

Geen idee…stom eigenlijk…geen idee…



Ik weet alleen dat als mijn vader zijn zin had gekregen ik Evelien had geheten…

Zal het eens gaan vragen…

Marijn en zo heet mijn broertje nu.



Pjotr ken ik wel, alleen dan wel zo geschreven als ik nu doe.

jan :mrgreen:



en dana had dano geheten 8)

cornelis

Van mij weet mijn moeder het niet meer. Als mijn broer een meisje was had hij Bianca geheten (nu heet hij officieel Jan, maar roepnaam Arjan).

Leuk topic dit!!! :thumbup:



ik zou Gert- Jan hebben geheten :slight_smile:

Ik zou als Ronny door het leven gegaan zijn…



Kom ff terug op de naam Pjotr…

Dat is toch een personage in een jeugdboek… :think: :think:

wie o wie weet welk boek ik bedoel??? :pray: :pray:



liefs

Gerda

mario (naar het overleden oppaskindje van mijn moeder)…

Gerda, ‘Pjotr’ door ‘Jan Terlouw’, één van mijn jeugdlievelingsboeken, heb hem hier in de kast staan! :wink:



Ik zou de naam Bram hebben gekregen, mijn broertje heet nu zo :slight_smile: .

Joost! Had ik ook prima gevonden.



iit tot de naam “Maria” die ik bijna had gekregen. En gelukkig is het ook “Marjolein” niet geworden, want ik hád een vriendin die zo heette. Met de nadruk op hád dus :silenced:

Bietje:

‘Pjotr’ door ‘Jan Terlouw’


Thanks meis :-* :-* :-*



(ik ga gauw naar de ziekenboeg eens kijken hoe het met je kindjes gaat :pray: :pray: …)



liefs

Gerda

ik heb geen id heb ik nooit gevraagd eigenlijk :think:

Sonny