hoe haalbaar is dit?

Dinsdag ochtend sporten van 9-11

werken van 12-5

kinderen halen en 17.45-18.00 thuis

eten etc

19.30 weg ( en dan een oppas hebben voor de kinderen die dan denk ik maar om 19.15 moet komen vast) die moet dan kids op bed leggen

tot ongeveer 22.00 ( hockeyen)

wat denk jullie? te doen of niet te doen?

Erg druk dat wel, kan haalbaar wezen, hopen dat het maar voor 1x in de week is?

Pffff ik word al moe als ik naar je lijstje kijk :?

vindt het wel een heel druk bestaan…zou het dan om elke dag gaan van de week?

als het hooguit maar 2 a 3 keer voorkomt, zou het wel te doen zijn denk, maar niet elke dag vd week… :wink:

nee alleen de dinsdag… ik heb niet de behoefte topsporter te worden…

:mrgreen:

het overdag programma is al zoals het is… de verandering is de avond dat ik er dan bij zou gaan hockeyen

voor 1 daggie zou dat denk ik heel goed te doen zijn!!

Het gaat erom dat je plezier hebt in datgene wat gaat doen!! Dan is de rest a piece of cake! :mrgreen:

Als jij dat ziet zitten, zou het toch moeten lukken?

Ik zou zeggen, probeer het eerst een keer, dan weet je hoe het je af gaat…

Voor 1 dagje is het zeker haalbaar.

bespreek met de oppas wat zij moet doen en ga lekker sporten!

de volgende dag kan je uitrusten? :wink:

tis wel druk, ik zou het zelf denk ik niet doen, maar hocky is op vaste trainingsdagen he?

Probeer het zou ik zeggen, als je het leuk vind, is die drukke dag en het geregel met oppas wel de moeite waard, dat heb je er dan wel over.

Wij hebben hier zo’n volle dag op vrijdag, is te doen…

Moet het allemaal op 1 dag??? Kan je het niet verspreiden maandagochtend sporten, dinsdag werken en hockyen?

ja die hockey is alleen op dinsdagavond… ben toch echt te oud voor de junioren…

en het paaldansen is ook alleen op dinsdag… en inderdaad woensdag ben ik vrij maar geen rustdag hoor… eerst sochtends naar school en weer naar huis ( is in mijn geval een uur) dan om 11.30-12.30 ook weer op en neer. dan warm eten en om 15.30 naar de manege en zijn we rond 18.00 thuis… dan moet er gegeten (brood) worden en ook gedouched want manege…

maar wel rustiger dan de dinsdag…

ik zal eerst eens de oppas gaan vragen, en dan wil ik vragen of ik even een keer gewoon kan komen kijken… groep moet wel leuk zijn natuurlijk…

en dan zou ik na de zomervakantie pas beginnen… tis meestal in mei ongeveer ook weer afgelopen dus wordt het mooi weer en is het vakantie dan heb je toch nog lekker de avond vrij… maar vooor de winteravonden is het wel lekker… denk ik…

moet ik nog wel even met net 5 bellen en mailen dat ze de vrouwen dinsdag even verplaatsen naar woensdag :mrgreen:

De combinatie hockey en tennis kende ik al, maar hockey en paaldansen is nieuw voor me :mrgreen: .

Als het een dagje per week is, zal het toch wel kunnen? Zeker als je iets makkelijks te eten kunt maken of al iets kunt voorbereiden. En je hebt nog een zee van tijd voor 9.00 uur, toch?

nou ja voor 9.00 moet ik natuurlijk de kinderen aankleden en eten en naar school brengen enzo, maar ja das iedere dag…

zo zien heel veel van onze dagen eruit :oops: dus aan mijn mening (moet makkelijk kunnen) heb je misschien niet zo veel.

jaja, de combi hockey-paaldansen bestaat :wink:

Leuk plan weer Judith :smiley:

mijn andere dagen zijn ook ongeveer zo… :smiley:

@lydia wrote:

zo zien heel veel van onze dagen eruit :oops: dus aan mijn mening (moet makkelijk kunnen) heb je misschien niet zo veel.

Hier net zo :thumbup:

pfffffffffffffff :shock:

maarre zou het gewoon uitbroberen dan merk je het vanzelf wel :mrgreen: