hoe groot waren jullie kindjes met 21 maanden oud?

Anoek is 3 jaar en is 104 cm lang en weegt 14,5 kilo, schoenmaat 27 :lol:



Zij wordt ook vaak ouder geschat, van de week een jaar of 5 zelfs :shock: :lol:

Ik kan er persoonlijk niet zo mee zitten. Maar das voor iedereen

anders.

thnx voor jullie antwoorden,



ik ben maandag 25 mei naar het cb geweest.



Meneertje is nu 96 cm lang bij 17,6 kilo.



Ik kreeg daar wel commentaar op hoor,hij is lang oke,maar zijn gewicht is toch wel aan de hjoge kant zeiden ze.



Hij is in 2 weken dan ook 1 kilo gegroeit.



Nu moet hij naar een dieetiste.

Maar meneertje krijgt precies zoveel te eten als de schema van het cb,dus minderen mag ik niet tsja wat dan wel?



Hij is altijd vrolijk en zit erg goed in zijn velletje.

Hij rent de hele dag rond en zit geen moment stil,dus ik denk dat het in de zomer wel minder word hoor.



groetjes Bianca

mijn nichtje heeft een dochter en die is van oktober 2007 en

die weegt 15 kilo en is 96 cm

mijn dochter is van december 2007

en die is 86 cm en 12 kilo



ik zou me er niet zo heel druk om maken wat het cb allemaal zegt als jou ventje een lekker gezond en vrolijk manneke is dan is er toch niks mis mee en nee ik zou m zeker niet minder eten geven!

maar dat zij je zelf al dat dat niet te doen is en ik vind dat je daar helemaal gelijk in heb!



lekker genieten van je mooie zoons!

Loessie, krijg jij ook opmerkingen over je dochter?



Mijn zoon is 85 cm en 13 kilo. Ziet er helemaal niet te dik ofzo uit, maar sommige mensen staan echt met open mond te bewonderen hoe zwaar hij wel niet is. Ik voel me daar altijd een beetje ongemakkelijk door.



Bianca, als ik het zo hoor heeft jouw dreumes met zijn lengte en gewicht ongeveer hetzelfde postuur (berhouding lengte gewicht) als Finn.

Ziet er toch gewoon gezond en goed uit!!

Hier ook een hulk :mrgreen:



Nu 14 maanden en weegt 13 kilo, maat 92 kleding en schoenen 22.



Ben ook best angstig dat mensen hem straks streng gaan aanspreken op iets omdat hij zo groot is en ze denken dta hij ouder is :?

Hier nog een mamma die soms gekwordt van de opmerkingen over de lengte en het gewicht van haar zoontje.



Levi is nu 1,5 jaar, en is 88 cm lang en weegt bijna 13 kilo.

Tsja hij is te groot als je kijkt naar de normale lijnen bij het consultatiebureau, maar het is nu eenmaal zo!

Hij wordt ook altijd ouder geschat, en daardoor ook overschat (zoals met praten).

Heel vaak de opmerking gekregen wat wij hem te eten geven enz enz.

Om gek van te worden soms! :eh:

@biancamv2boys wrote:

thnx voor jullie antwoorden,



ik ben maandag 25 mei naar het cb geweest.



Meneertje is nu 96 cm lang bij 17,6 kilo.



Ik kreeg daar wel commentaar op hoor,hij is lang oke,maar zijn gewicht is toch wel aan de hjoge kant zeiden ze.



Hij is in 2 weken dan ook 1 kilo gegroeit.



Nu moet hij naar een dieetiste.

Maar meneertje krijgt precies zoveel te eten als de schema van het cb,dus minderen mag ik niet tsja wat dan wel?



Hij is altijd vrolijk en zit erg goed in zijn velletje.

Hij rent de hele dag rond en zit geen moment stil,dus ik denk dat het in de zomer wel minder word hoor.



groetjes Bianca




Moeten ze met zo’n jonge leeftijd al naar de dietiste???

Wat belachelijk zeg!

Dat gaat er normaal toch wel gewoon weer af, als ze dadelijk flink bezig zijn met klimmen/rennen/enz.