:vlinder:
Hallo Allemaal,
Ik heb vorige week vernomen da ik zwanger ben :o !Was ni echt gepland maar is zeker welkom!!
Ik ben nog helemaal niet ver hoor(5w5d zwanger).
Ik heb wel een duivels schrik om een miskraam te gaan krijgen als ik dit allemaal lees :shock: !!
Hoe groot is de kans eigenlijk dat ik nog een miskraam ga krijgen?
Iemand ervaringen?
Ik bid voor het beste voor ons Beebje
:hug: !!
groetjes
Lola xxx
Ben curieus hoeveel mensen er hierop gaan reageren :think: ?!!
Hoi Lola, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op kok!
Volgens mij is de kans zo’n 10%. Voor het geval je vindt dat dat tegenvalt: de kans dat het goed gaat is dan dus 90% ! Ik hoop voor je dat je een fijne zwangerschap hebt en straks een mooi, lief en gezond kindje. Misschien vind je het leuk ervaringen (ook over de onzekerheid van het begin) te delen met andere moeders die in dezelfde maand als jij zijn uitgeteld, zie dan onder de negen maanden mama’s. Dag!
Als eerste Gefeliciteerd!
statistisch gezien:
Het risico hierop is tussen je 20e en 24e 10% ten opzichte van 18% als je tussen 35 en 39 jaar oud bent en zelfs 34% als je tussen de 40 en 44 bent.
Bron:kindjeopkomst
Maar meid, je moet je geen zorgen gaan zitten maken of je wel of niet een miskraam kan/gaat krijgen. Je moet gaan genieten van je zwangerschap!
Dit forum kan een uitkomst zijn voor je. Kijk maar eens bij de 9maand mamma’s, meld je aan bij jouw uitgerekende maand en allemaal meiden die in hetzelfde schuitje zitten!
Dank u voor de geruststelling,helpt toch een beetje bij mij :hug: !
Ik hoop idd da ik binnenkort er kan gaan van genieten want dit moet de mooiste periode van uw leven zijn samen met de geboorte natuurlijk .
Heb niet echt veel last van :sick: zijn dus daar ben ik wel blij om!
Wel fel last van pijn in de borsten en af en toe es pijn in men buikje ma denk da da nog normaal is :think: ?!
xxx
Joh, probeer niet teveel naar de statistieken te kijken, dat helpt je echt niet! De meeste zwangerschappen gaan gewoon goed hoor!
En als je toch naar de statistieken wilt kijken…ik heb er al 3 gehad dus de kans voor jou wordt daarmee kleiner, haha.
Fijne zwangerschap!
gr.
Ineke
Hoi Lola,
Ik snap wel hoe je je voelt. Ik ben drie jaar geleden ook ongepland zwanger geraakt. We waren er vrij snel uit dat het kindje hartstikke welkom was en toen was ik daarna alleen maar bang dat het niet goed zou gaan. Ik had net geaccepteerd dat ik een moeder zou worden en ik was doodsbang dat dat ineens weer van me af zou worden genomen… ik weet ook niet of ik daar wel tegen had gekund.
Bij iedere kramp die ik voelde, raakte ik in paniek. Gelukkig is het allemaal goed gegaan en heb ik een prachtige zoon van 2 jaar oud. Probeer je niet teveel zorgen te maken… en te genieten van je zwangerschap.
groetjes Marieke
ik ben vorige week naar de gyn geweest en alles was perfect in orde met ons Beebje :hug: !!
Hartje klopte mooi en snel en was al 1 cm groot hihi(zooo klein niet te doen!).
De 5e september zou ik 10.5 week zijn en mag ik terug gaan voor 2e keer en wie weet hoe ons Beebje er nu al niet gaat uitzien!!??
Ik kijk er al zooo fel naar uit!!
Heb wel fel last gekregen van misselijkheid :sick: :sick: :sick: !!
Maja hopelijk krijg ik in maart er iets voor in de plaats!!
xxx
Lola
fijn dat alles goed gaat met je ukkie meid
Van harte gefeliciteerd! Probeer er van te genieten!
Volgens mij is da allemaal positief e als de GYN zegt da alles perfect op schema is qua grootte etc etc…!
Mijn broek krijg ik nu al niet meer voor 100% toe,pff en nog maar 7.5 week ver niet te doen seg!! :eh: :eh: .
Wie had daar ook zo snel last van? :think: ?
xxx
Hiero! :mrgreen: Ik heb ook al een buik alsof ik drie maanden ver ben. Ik weet nu al niet meer welke broek ik aan moet trekken. Loop in van die zomerbroeken, die zitten altijd wat wijder, haha. Het is ook zomer, dus dan valt het niet zo op. We willen het echt pas na 20 september vertellen, dus ik hoop dat het tot die tijd niet zo opvalt.
Het schijnt te komen doordat je darmen opzwellen. Maar ik eet sinds gister pruimen en lijnzaad, als ik dan weer wat meer kan poepen ipv om de drie dagen van nu en dan nog een klein beetje, misschien dat mijn buik dan wat meer slinkt? :think:
ten eeste van harte gefeliciteerd!(zoek anders de maandmama’s van maart ff op :thumbup: kan je lekker meekletsen over alle kwaaltjes en ontwikkelingen!)
en tweede geniet geniet geniet! een zwangerschap is zooooo bijzonder!