hoe ging dat ook alweer?

Super :thumbup:



Vandaag maar gewoon geprobeerd 6 flessen en dan grotere flessen. Dus 4 schepjes + water.



Vanmorgen is al goed gegaan. Ze heeft om kwart over 7 gegeten en daarna rond half 12 weer :clap: :clap: Ze kwam ook niet eerder dat ze honger had.



Hopelijk gaat het de rest van de dag ook goed en vooral vannacht :pray:

He fijn Cees! Hopelijk zet dat zo door!



Hier ben ik dus begonnen met die Forte voeding. Gisteren al een paar flessen mee gedaan. Dat ging in principe goed. Ze redde het daar wel 4 uur mee. Alleen ging ze wel wat meer spugen. Ik ben dus vandaag een paar cc minder in de flessen gaan doen en vooralsnog lukt dat ook aardig.

Ze heeft vanochtend om 8 uur gegeten, daarna om half 12 en nu heeft ze net weer een fles leeg. Ik ga er dus vanuit dat we vandaag nog twee voedingen en een nachtvoeding gaan krijgen.

Cees wat goed! Ben benieuwd hoe ze het gaat doen, vooral de nacht natuurlijk!



Debke, 1 nachtvoeding met 16 dagen is toch heerlijk! Dat deed Keira (helaas) pas veel later… En doorslapen komt ook wel weer :smiley:

Oh ja hoor, ik heb geen problemen met die nachtvoeding! Die hoort er gewoon nog bij. Gaat vanzelf over.

Ik ben blij als ze zometeen overdag wat meer tijd tussen haar voedingen laat zitten. Dat was (tot gisteren dus) vaak met moeite 2,5 uur en dan was ze echt niet meer te houden en dus eten.

Nu met de forte voeding gaat dat dus al beter lijkt het.

Wow Debke, dat andere voeding zoveel verschil kan maken.

Ik heb vandagg bijna 4 uur tussen alle voedingen gehad, dus het lijkt goed te gaan :pray:



Wat een geluksvogels zijn wij eigenlijk. Hier (buiten de eerste 3 zkhnachten) maar 1 nachtvoeding vanaf thuiskomst :thumbup:

Ja, kennelijk kan dat Cees. Gek he?

Maar… ik heb vanochtend toch het pak Forte voeding weggemikt. Ik doe het niet meer. Vandaag weer aan de gewone voeding.



Ik zei al dat ze er meer van ging spugen he? Nou… gisterenavond de laatste voeding voor de nacht sloeg alles. Ze had haar fles nog geen halve minuut leeg of hij kwam er met grote golven door haar mond en haar neus weer uit. Ze had het er behoorlijk zwaar mee (en wij dus ook!). Alles zat onder en meisjelief was daarna helemaal op. Zo sneu…

Ik ben er dus klaar mee. Dan eet ze maar lekker wat vaker op een dag of ze dat op het cb nou wel of niet goed vinden.



Overigens gaat het hier vandaag op de normale voeding ook wel aardig. Vooralsnog lukt het om de tijd tussen de voedingen te rekken tot zo’n 3,5 tot 4 uur en komen we dus vandaag ook aan die 6 voedingen van 120 ml. Dat is een prima hoeveelheid voor een meisje van haar gewicht.

Ach arm ding :hug: Het viel haar dus toch wel erg zwaar.



Het blijft lastig hè, zo in het begin. Zoeken naar ritme en regelmaat en wat ze op kunnen en willen…



Vandaag gaat het tot nu toe weer goed. Ik begon gisteren om kwart over 7 met de eerste voeding en vandaag om kwart voor 7. Dus het lijkt goed te gaan met 6 voedingen. Om kwart voor 3 vanmiddag was voeding 4 :clap: :clap: Ik hoop niet dat ze elke dag een half uur eerder komt, want dan zit ik over een paar dagen dus wel met 2 nachtvoedingen. Daar heb ik dus echt geen zin in :shifty:



Noé drinkt iets minder dan Jans; die drinkt 6 x 140 ml. Ik doe namelijk standaard wat extra water bij de voeding voor de ontlasting die de weg naar de uitgang niet kan vinden. Ze heeft nu al 1,5 dag niet gepoept. En ze ligt maar te kreunen :?



Waarschijnlijk iets meer dan ze mag met haar gewicht (geen idee hoeveel dat is, maar ik gok op 4,5 kilo). Ach, af en toe laat ze 30 staan ofzo, dus dat heft het dan weer op :wink:

Noé is denk ik net zo zwaar als Jans dan. Volgens het cb hier mag ze dan 6 x 120 ml (of 5 x 150 ml). Extra water toevoegen zou toch geen probleem moeten zijn? Daarmee krijgt ze immers niet meer kcal binnen.



Hier gaat het vandaag ook nog steeds goed. Ze slaapt nu nog, maar ik gok dat ze zometeen wakker gaat worden voor een voeding. Ze heeft om 14.00 uur voor het laatst gegeten namelijk.



Nu eerst zelf nog even snel mijn eten naar binnen werken :wink:

Dat voelen ze altijd, want dan gaan ze meestal huilen :wink:

Yup… inderdaad! Er zijn niet veel maaltijden meer, waarbij ik (of mijn vriend) ook gewoon ongestoord mijn bord leeg kan eten. Maar ach, alles op zijn tijd weer!



Hier gaat het echt de goede kant op wat tijden tussen de voedingen betreft. Het merendeel van de tijd redt ze de 4 uur nu wel. Af en toe een half uurtje eerder, maar soms (als ze nog lekker ligt te slapen bijvoorbeeld) ook wel een half uurtje later. En ook het spugen is weer voorbij nu.



Gaat het met Jans ook goed met de voedingen?

Het nieuwe ritme lijkt haar goed te doen :thumbup: Ze laat bijna altijd 4 uur ertussen. Alleen de voeding die ron 19 uur is, daar komt ze eerder voor. Maar voorheen was dat devoeding van half 9 en daar kwam ze ook standaard eerder voor. Ze slaapt nu ook tussen iedere voeding en dat was voorheen niet zo. Volgens mij was ze er zelf dus eerder al aan toe :shifty:

En ineens zitten we dan op 5 flessen en slaapt madam de nacht door :dance: :dance: :dance:

Super! Heerlijk zeg!