Sinds ik Niels heb en dus moeder ben ben ik een enorme twijfelaar: doe ik dit wel goed of kan ik niet beter dit of dat… andere beebs van zijn leeftijd zittenal/rollen al om/eten al fruit en groentehapjes/hebben al tandjes/slapen het klokje al rond/slapen niet meer ingebakerd/hebben geen eczeem/hebben een RITME etc etc…
Nu is hij een half jaar, ik geeft nog steeds BV behalve de laatste voeding van 23.00 uur. Omdat we best een moeilijke start hebben gehad (huilen) en hij nog steeds slecht slaapt en inmiddels na een poosje te hebben doorgeslapen tot 7.00 uur ook weer veel eerder wakker wordt (rijstebloem verstopt hem). Zit ik weer te dubben wat ik wil doen: stoppen met de BV of niet. Ergens vind ik dat ik nu gerust kan overstappen naar FV aan de andere kant BV is zo makkelijk en altijd voorhanden… Niels is niet al te zwaar: 7120 twee weken geleden, hij was maar 200 gr aangekomen in een maand maar daar werd niet moeilijk over gedaan. Pfff wat een zwetsverhaal… Wat ik eigenlijk wil weten: hoe ging het bij jullie overstappen naar FV? Ik wil zo graag weer eens de ‘normale’ Jippo zijn en mijn hormonen weer terug in het gelid!
Ik heb Vano 4 maanden bv gegeven daarna gekolfde bv , dus uit een flesje, en toen ik ook dat zat was ben ik van de een op de andere dag helemaal gestopt
Wel als mijn borsten op knappen stonden ff gekolft zodat de druk eraf was en binnen een week was ik bv af.
Aan Vano heb ik niets gemerkt, ja hij kreeg wat uitslag op dag 2, en hij werd verkouden…maar cold turkey heeft hier dus gewerkt
Alleen denk ik als je wil stoppen ivm je hormonen die je nu nog “dwars” zitten…het heeft bij mij echt wel 1,5 jaar geduurd voor ik mezelf weer terug vond, dus daarvoor zou je niet hoeven te gaan stoppen.
Succes iig !
Hoi
Ik ben ook begonnen met afbouwen. Ik vervang elke week een bv door een fv. E dan de eerste voeding 's morgens en de laatste 's avonds als laatste vervangen.
Celia