Op het kamertje van mijn dochtertje is het nu tussen de 18,5 en 19 graden.
Ik heb de combi-sleeper nog helemaal compleet , ze slaapt dus nog met de binnenzak erin.
Verder draagt ze een rompertje en een pyama.
Kan ik de binnenzak er al uit halen, of alleen in een rompertje leggen in de complete slaapzak ?
Hoe gebruiken jullie de Combi-sleeper nu ?
Ik weet niet hoe warm een combisleeper is, maar het klinkt vrij warm. Ik gebruik een gewone slaapzak met romper en pyjama. Overdag een zomerslaapzakje en 's nachts een dikkere omdat ze dan vaak onder de dekens vandaan kruipt. Beide slaapzakken zonder mouwen.
@Liesbeth wrote:
Ik weet niet hoe warm een combisleeper is, maar het klinkt vrij warm. Ik gebruik een gewone slaapzak met romper en pyjama. Overdag een zomerslaapzakje en 's nachts een dikkere omdat ze dan vaak onder de dekens vandaan kruipt. Beide slaapzakken zonder mouwen.
De combisleeper is inderdaad best dik, maar je gebruikt 'm zonder dekens.
Ik gebruik hem ook nog compleet en met romper en pyjama. En sokken… :mrgreen:
Bij mij liggen ze in de combisleeper in een rompertje en shirtje, zonder binnenhoes en mouwen en zonder deken. Op de slaapkamer is het tot een uur of 11 'savonds 20 graden daarna gaat de thermostaat over op de nachtstand maar het wordt dan niet kouder dan 16 graden. De binnenzak doe ik er alleen maar in als het echt heel koud is, zoals afgelopen winter. Ze hebbben het volgens mij nooit echt koud gehad
Tis nu 21.4 graden op haar slaapkamer en heb de binnenzak eruit gehaald en ligt dus nu alleen in een rompertje daarin te slapen…
Hoe slapen jullie kindjes nu, en hoe warm is het op het kamertje ?
Bij ons is het 21 graden nu. T ligt in de complete zak met romper, broekje en sokjes. Misschien een beetje warm inderdaad… :think: Ik zal zo z’n nekje eens checken. VL vond dat ik hem zo zonder shirtje toch wel erg koud weg legde :lol: :silenced:
romata
rajah slaapt in combi zonder binnenzak met mouwen erin en dan romper lange mouw en later op de avond dekentje erbij en anders pyama aan en dan dekentje halverwege…anders zit je straks al met dat ze niks meer aan kunnen.Tussen de middag gewoon in romper en tshirt zonder dekentje…kamertje is 17 gr
gr heidi
rajah heeft binnenzak alleen maar als het vriest erbij in…want hij heeft als het frisser is dan 16 gr een dekentje over en ze kunnen hun aardig warm houden hoor in de combi,beter wat fris dan te warm is ons in de opleiding altijd geleerd bij de wat grotere kinderen…
Ja dat scheelt Heidi hier is het wel een stukje warmer op haar kamer.
Maar dacht ook al als ik nu die binnenzak er niet uit haal, wanneer dan wel pas bij 22 a 23 graden. Terwijl ze dan in principe makkelijk in een zomerslaapzak kunnen met alleen een truitje aan lange mouwen ofzo :think:
Naja ze zal het heus niet koud krijgen, en anders hoor ik het wel vannacht. En het koelt hier niet meer dan 1 graad af dus word hooguit 20 graden op haar kamertje.
Zeemeermin: Combi-sleeper mag je indd niet gebruiken met een dekentje, doe ik zelf ook niet vind deen complete zak warm zat
Jee tis nu 22,2 graden op haar kamertje, en ligt een rompertje + alleen de buitenzak, maar volgens mij kan ze haar slaap niet vatten en heeft het veel te warm. Denk dat ik maar een dunne zomerzak (zonder mouwen ) uit de kast haal en haar alleen een truitje aandoe met lange mouwen.
ja mag de combisleeper wel gebruiken met een dekentje hoor als het koud is dekbed is bij babys niet verstandig maar tessa heeft er ook mee onder dekbed geslapen
Hier alleen de buitenzak van de combi sleeper
Ze ligt erin met romper en pjama jasje…
Op haar kamer is het nu 21,5 graden
@heidi77 wrote:
ja mag de combisleeper wel gebruiken met een dekentje hoor als het koud is dekbed is bij babys niet verstandig maar tessa heeft er ook mee onder dekbed geslapen
Je mag bij de combi sleeper GEEN deken gebruiken staat ook op hun site
http://www.littlecompany.nl/sleeper_collection.php
Idd zonder deken gebruiken!
Overdag ('s middags) slaapt mijn zoontje in een zomerslaapzak met zijn t-shirtje aan (lang of korte mouw net wat hij aan heeft).
En 's nachts sinds begin van de week in de combi-sleeper met mouwen zonder binnenzak. En dan heeft hij een romper aan en zijn zomerpyama.
Met binnenzak kreeg hij het ondertussen wel wat te warm.
Ik gebruik 'm ook nog compleet, met romper en pyjama. Ik vraag me ook af of dat te warm is. Dus ik lees mee…
@Hupsakee wrote:
@Liesbeth wrote:Ik weet niet hoe warm een combisleeper is, maar het klinkt vrij warm. Ik gebruik een gewone slaapzak met romper en pyjama. Overdag een zomerslaapzakje en 's nachts een dikkere omdat ze dan vaak onder de dekens vandaan kruipt. Beide slaapzakken zonder mouwen.
De combisleeper is inderdaad best dik, maar je gebruikt 'm zonder dekens.
Ik gebruik hem ook nog compleet en met romper en pyjama. En sokken… :mrgreen:
Hehehe, met sokken ! Dan laten we dat hier ook maar even zo nog.
Maar dames een combi-sleeper mag je toch niet in combinatie met een dekentje gebruiken?
Ik heb Lars sinds dinsdag (toen kreeg hij hoge koorts) alleen in de buitenzak liggen met de mouwtjes. Hij heeft een romper met lange mouw en een kort broekje aan.
Nu is het 23 graden :shock: op zijn kamertje! Schrok wel van de warmte, maar het koelt vannacht vast ook weer wat af…
De combi-sleeper zelf is al een dekbed. Veeeeel warmer dan een laken met deken dus. Volgens mij is het zelfs gevaarlijk om een combi-sleeper te gebruiken met extra toedekking. Het staat inderdaad ook duidelijk op de site!