Hoe gaat een dreumes in bad?

Ik heb hier ook een badring…maar ze wurmt zich er gewoon uit totdat ze staat.

Ik heb haar als ze alleen in bad gaat in het babybadje in het grote bad staan en gaat ze samen met haar grote broer dan alleen in het grote bad.

Zit er natuurlijk wel continu bij.



sneeuwitje

Waar is zo’n specie kuip te koop?

gamma of praxis



sneeuwitje

@Jessica wrote:

Waar is zo’n specie kuip te koop?




of karwei, of …nou ja, elke bouwmarkt.



het stopje heb ik voor een euro gekocht bij een babyspeciaalzaak (maar als er al een in je badje zit heb je die niet nodig.



en een gaatje in de wand heb ik gemaakt met een houtboor…

in noorwegen gebruiken wij een grote curver bak :wink:

Hier gewoon lekker onder de douch sinds kort zitten met zijn badeentjes hihi

Ik heb een zitbadje als cadeau gehad, volgens mij waren deze een periode bij de Leen Bakker of Kwantum te koop. Officieel zijn ze pas vanaf 15 maanden te gebruiken, maar Pete ging er al vanaf 10 maanden in. Zodra ze zelfstandig kunnen zitten, is dit gewoon goed te doen als je erbij blijft zitten.



http://www.debabykraam.nl/N_frame.html?http://www.debabykraam.nl/Badje-Opla-OKbaby-N_art_1139.html of http://www.hetrietje.nl/index1.html

Hier kun je hem ook online kopen, misschien ook via Marktplaats?

@ssusanne wrote:

hier een foto ervan. hij vind het helemaal geweldig om in dit bad te gaan.




Wat een idee :smiley: :inlove: ! Ik heb dezelfde mand thuis, ga ik ook doen hahaha. Nu neem ik hem altijd zo mee onder de douche (hebben wel een douchecabine, hij kan dus niet weg. Maar dit ga ik zeker eens doen, ik denk dat hijhet geweldig vind :smiley: .

@Soleil wrote:

@ssusanne wrote:
hier een foto ervan. hij vind het helemaal geweldig om in dit bad te gaan.




Wat een idee :smiley: :inlove: ! Ik heb dezelfde mand thuis, ga ik ook doen hahaha. Nu neem ik hem altijd zo mee onder de douche (hebben wel een douchecabine, hij kan dus niet weg. Maar dit ga ik zeker eens doen, ik denk dat hijhet geweldig vind :smiley: .




Inmiddels vanmorgen gedaan en wat een succes!!! Hij heeft echt heerlijk zitten badderen en genoten!

Hahaha…lees dat ik niet de enige ben die gewoon curverdozen/tonnen gebruikt…



Ff naar de blokker en keuze te over…



Die heb je zoveel soorten en maten! Van die grote of juist die lage,lange bedrollers…

Voordeel…beide kids hun eigen badje (babybad de deur uit gedaan omdat ze er perse samen in wilde zitten…dat werd lastig).

Dus…curverdozen of andere bewaartonnen…

Ze zijn ook zo opgeborgen en staan verder niet in de weg…



Die mand ziet er ook erg handig uit,maar voor Eli te diep nog…

Hij klimt graag tijdens het badden uit de doos om te spelen en ff onder de douche te staan…verder douchen ze beide veel…elke dag badderen doen ze niet…gelukkig zijn ze dol op douchen…veel speelgoed erbij en feesten maar…



Mijn ouders hebben bij hen ook wel eens de zandbak (schelp) onder de douche gezet…

hee die mand hebben wij ook! :smiley: bied perspectieven :smiley:

Tja, wij hebben dit probleem nog niet, want… Elise loopt nog niet. Loop wel eens te mopperen en me druk te maken over dat ze nog niet loopt, maar zo te zien heeft het ook voordelen :smiley:



DIe blijft dus rustig in d’r badje zitten op de vloer of zelfs op standaard soms nog…!





succes met je keuze.



Zijn denk ik wel genoeg opties aangeboden, weet niet welke in de handigste zou vinden moet ik zeggen. Denk dat Elise als ze echt loopt gewoon met 1 van ons mee onder de douche gaat…



groetjes,



Louise

Uhm maar kan ik het gewone badje dan niet?

Want wij hebben sinds kort geen bad meer :frowning: Maar onze zoon is bang voor de douche! Hij is bijna 2 en zit nu weer in zijn babybadje…



Daarvoor in bad in oude huis ging hij ook staan ect maar had ik een badstoeltje van prenetal… ideetje misschien?

@veertje wrote:

Uhm maar kan ik het gewone badje dan niet?

Want wij hebben sinds kort geen bad meer :frowning: Maar onze zoon is bang voor de douche! Hij is bijna 2 en zit nu weer in zijn babybadje…



Daarvoor in bad in oude huis ging hij ook staan ect maar had ik een badstoeltje van prenetal… ideetje misschien?




Voor de meeste dreumessen en peuters blijft het babybad prima…gewoon op de grond zetten en klaar is kees…kan je lang mee doorgaan…



Hier had het babybad geen meerwaarde meer…m’n kids gingen er steeds samen inzitten en daarvoor was hij te klein…maar tegelijk was het ook weer een onhandig formaat…2 curvertonnen zet je makkelijker weg (in elkaar)…zo’n babybadje staat overal in de weg…als het dan toch geen meerwaarde meer heeft kan het net zo goed weg…

Ook omdat er voor Jo meer water in kan dan voor Eli…

Dus hadden we naast het babybad een curverton staan voor Jo…maar dan nog kropen ze samen in het babybad…dat werd steeds ruzie…

Dus babybad eruit en beide dezelfde ton…probleem opgelost…

1 ton is inmiddels weg,dus er moet er weer 1 bij…nu zitten ze weer samen,maar kunnen er zelf uitklimmen om er omheen te spelen…

Eerst uitkleden???







Sorry is superflauw… ik zit me wat te vervelen :oops:

natas

@natas1 wrote:

Eerst uitkleden???







Sorry is superflauw… ik zit me wat te vervelen :oops:

natas




Je moest eens weten…m’n jongste ziet dat namelijk anders…

Die bepaalt namelijk zelf wanneer hij mag douchen door er gewoon gekleed en al bij te komen staan…zo dwingt hij het af bij me als ik me ff 1 minuut af wil spoelen…

Dus zo flauw is je opmerking niet eens… :lol: :?