hoe ervaren jullie sex tijdens de zwangerschap?

mischien een hele rare vraag hoor, maar mijn vriend en ik hebben nog regelematig seks, ik ben nu bijna 26 weken zwanger.

waar ik veel last van heb als ik een orgasme krijg dat het eerst goed is, maar dan na een paar seconden evn last krijg van een soort hardebuik, net of alles samen terkt, erg vervelend gevoel.

herkend iemand dit?

Over je buikpijn: bij een orgasme trekt je baarmoeder samen (voelt als krampen/harde buiken) en trekt het ook aan je banden. Dat zeurt een beetje. Je baarmoeder begint nu natuurlijk ook te groeien waardoor je last krijgt van je banden. Dit is geheel onschuldig.

Helaas geen persoonlijke ervaring: zin in sex was ver te zoeken :shifty:

Ja hoor, heel herkenbaar en ook heel normaal.

Je baarmoeder trekt sowieso samen bij een orgasme alleen nu voel je het meer :slight_smile:

:mrgreen: Ja dat hoort dus :wink:

Je kan iig niet faken dan :lol:

Maar je kan even buikademen daarna dan is het vaak zo weg…kan geen kwaad hoor een harde buik…

Sex, sex, wat is dat?? :think: :lol:

@mootje wrote:

Sex, sex, wat is dat?? :think: :lol:

Uhmmmm… was dat niet die activiteit waardoor we hier uberhaupt beland zijn???

(meen ik me heel vaag iets van te herinneren)

:lol: :lol: :lol: :lol:

gr

muts

Muts misschien moet jij de optie eens proberen om het proces ook met sex af te ronden :lol:

8)

je weeen kunen zomaar beginnen na een potje stevige sex :mrgreen:

de sex was goed alleen nu de laatste weken is mijn buik wel erg dik :?

en gaat het niet meer zo goed

terwijl ik nu wil inverband met de weeen opwekken :mrgreen:

@renzosmam wrote:

Muts misschien moet jij de optie eens proberen om het proces ook met sex af te ronden :lol:

8)

je weeen kunen zomaar beginnen na een potje stevige sex :mrgreen:

I know… maar zowel hub als ikzelf zien dat niet echt zitten momenteel…

Misschien als ik nog veel verder overtijd ga wel?

gr

muts

@lizzy wrote:

de sex was goed alleen nu de laatste weken is mijn buik wel erg dik :?

en gaat het niet meer zo goed

terwijl ik nu wil inverband met de weeen opwekken :mrgreen:

Beetje creatief zijn en die buik maakt niets meer uit 8)

:wink:

Ow en muts…het is niet alleen de sperma die voor weeen kan zorgen ook klaarkomen op zich toch…en dát kan ook geregeld worden zonder sex of nie dan :lol:

8)

:oops: :oops: (en vooral rode oortjes!)

OOO LALALA…

dan zou ik allang bevallen moeten zijn …

hihi!

Muts schreef:

dan zou ik allang bevallen moeten zijn …

:mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hahahahaha ik ook

en creatief heb ik geprobeerd pppfff met een bi lukt het niet meer

ha ha ha wat een gesprekken zeg :mrgreen: :mrgreen:

Maar sex om de weeën op te wekken is dus een fabeltje?

@bigsby wrote:

Maar sex om de weeën op te wekken is dus een fabeltje?

als je partner (of jij natuurlijk :oops: ) het goed doet KAN het werken, maar het hoeft natuurlijk niet, iedereen is tenslotte anders…

Nou, ik ga me ook maar eens bemoeien met dit onderwerp. Ook ik heb last van harde buiken na een orgasme. Heel vervelend, maar die harde buiken neem ik maar op de koop toe. Gewoon een beetje rustig admen halen en het is zo weer weg.

Met seks kun je wel degelijk de bevalling opwekken, maar alleen als die echt al op het punt staat om te beginnen. tenslotte bepaalt je kindje wanneer het komt, en daar kan seks niet veel aan veranderen. Daarnaast werkt dat ook echt niet bij iedereen, maar ja wel de moeite waard om te proberen.

Heel veel succes iedereen!!!

@kaka23 wrote:

mischien een hele rare vraag hoor, maar mijn vriend en ik hebben nog regelematig seks, ik ben nu bijna 26 weken zwanger.

waar ik veel last van heb als ik een orgasme krijg dat het eerst goed is, maar dan na een paar seconden evn last krijg van een soort hardebuik, net of alles samen terkt, erg vervelend gevoel.

herkend iemand dit?

dit heb ik altijd gehad elke keer dus het zal wel zo horen denk ik :think:

Maar hoe is het voor de rest dan bij jullie?

Ik merk bijvoorbeeld dat ik gevoeliger ben, tis hier dus een feestje :oops: :shifty: :inlove:

Nou weet ik nog niet hoe dat gaat als ik straks de omvang van een zeekoe heb maar toch…

Had bij Loek ook altijd last van harde buiken na de sex maar toen had ik nog sex :oops:

Dat is nu ver te zoeken maar heb er echt geen zin in. Misschien straks om de bavalling op te

wekken maar heb daar weinig vertrouwen in want t heeft bij Loek igg niet geholpen

Ik heb het heel erg gehad,zo erg dat ik gewoon na een sex partij die nacht in een heet bad moest liggen anders gingen die harde buiken niet weg…later ging dit over in voorweeen…zo gauw mijn baarmoeder geprikkeld werd…

Het was voor ons dus ff afzien en een tijd geen sex…deden we dat toch had ik er gelijk last van en lag ik midden in de nacht in een heet bad weeen weg te puffen…