Hoe en wanneer van 5 naar 4 flessen?

Tejo was ook nog geen 3 maanden toen hij niet meer kwam voor zijn flesje van rond de 18/19 uur. De laatste voeding moesten we wel na 22 uur geven anders kwam hij voor 6 uur. (de wekker gaat hier altijd om 6 uur, dus het liefst na 6 uur)

Ik ben het bij het CB na gaan vragen en die vond het goed (Tejo groeit namelijk prima) zolang hij maar niet 's nachts ging komen.

Die week kwam hij gelijk voor EN 5 voedingen EN ook 's nachts :roll: (etensvraagjes dus maar niet vragen waar de baby bij is :mrgreen: )

Daarna is het langzaam aan weer beter gegaan en zit ik weer op 4 voedingen. De laatste voeding zit nu eigenlijk tussen de eenna laatste en laatste voeding in. (tussen half 9 en 10 uur) En dat gaat prima. :thumbup:

Nouja prima :? De ene keer wordt hij ff voor 6 was en de andere keer plots om 8 uur :roll: (dat laatste heb ik het liefst natuurlijk)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hmm nou Mila is er nog niet aan toe denk ik… gisteren overdag ging wel redelijk maar vanochtend was het 5.45u en dat is me toch net iets te vroeg… :zzz: (lang leve het thuis werken :slight_smile:

Ze was/is ook duidelijk uit haar structuur, veel wakker en veel huilen terwijl ze dat eigenlijk nooit doet, normaal is ze altijd heel rustig en tevreden…



Dus we doen het nog maar ff met 5 flessen… :slight_smile: