Hoe en waar vind je de ideale beha??

Ik slaag eigenlijk altijd wel met een triumph bh…Maatje 95D

Over dag bij livera lopen en mensen die er verstand van hebben en je kunnen helpen met passen en meten. En wat goeds uitzoeken!!

@Maxime wrote:

@El73 wrote:
Tja als ik een standaard maat zou hebben die ze overal zouden verkopen zou ik ook die winkels in gaan, want daar hebben zo ook mooie dingen voor weinig geld.

Maar helaas…hier in het centrum ga ik altijd…allerlei maten dus ook grote maten en je wordt vriendelijk geholpen en de eigenaressen heeft ook geen cup c dus voelt altijd net wat beter aan voor mij… :mrgreen:

Welke winkel is dat dan en waar zit ie? Ben op zoek naar nieuwe adresjes in de buurt.

Op de Voorstraat in Spijkenisse…buitenkant centrum…

@El73 wrote:

@Maxime wrote:
@El73 wrote:
Tja als ik een standaard maat zou hebben die ze overal zouden verkopen zou ik ook die winkels in gaan, want daar hebben zo ook mooie dingen voor weinig geld.

Maar helaas…hier in het centrum ga ik altijd…allerlei maten dus ook grote maten en je wordt vriendelijk geholpen en de eigenaressen heeft ook geen cup c dus voelt altijd net wat beter aan voor mij… :mrgreen:

Welke winkel is dat dan en waar zit ie? Ben op zoek naar nieuwe adresjes in de buurt.

Die is inderdaad heel goed!!!

@LovelyMirrie wrote:

@El73 wrote:
@Maxime wrote:
@El73 wrote:

Die is inderdaad heel goed!!!

Daar ga ik volgende week dan maar eens spieken. :thumbup:

Wat een herkenning hier :lol:

Ik kocht anderhalf jaar geleden een voedingsbeha bij de Livera (ik helemaal blij, ein-de-lijk weer eens toe aan een ‘normale’ maat :mrgreen: ), en toen ik 'em af ging rekenen keek de verkoopster me eens aan en zei “Maar dit is een voedingsbeha hoor!”. Ik terug “Ja, dat weet ik, die zocht ik ook.”. Ik kreeg me toch een blik :shock: . Snap nog niet waarom :eh: .

En ja, ook bij ons werkt er bij de Hunk een vrouw die letterlijk je pashokje binnen komt vallen zonder zich aan te kondigen. :think: Zouden ze daarop geselecteerd worden ofzo?

Nog een tip: als je je BH aanhebt, mag je de bandjes niet verder dan 1-2 cm van je schouder op kunnen tillen… Laatst opgepikt bij ‘How to look good naked’ :angel:

Goed topic! :thumbup:

Haha nee hoor Lune, ik vind het echt vreselijk, die touwtjes.

Hier in de stad zitten Hunkenmuller en Livera. Helpen ze daar ook met opmeten? Zie ook wel beha’s bij de Hema maar daar kan je niet passen en ik wil zeker weten dat het past, heb geen zin om weer naar huis te gaan en te moeten ruilen/terug brengen.

Cell, elleboog paralell met tepel, ik dacht eerst als je armen gewoon hangen maar dan zou de zwaartekracht wel heel bruut voor je zijn.

Zit zelf aan een 70/75E. Die verkopen ze wel steeds meer in veel winkels maar wil het gewoon nagemeten hebben aangezien mijn borsten nu aan de bovenkant uit mijn beha puilen en ook bij mijn oksels niet echt lekker zitten. OP mijn rug kruipen ze omhoog en dat zit vreselijk.

Is dat die irritante oudere dame die mijn geen voedingsbeha wilde verkopen omdat mijn kind al te groot was om borstvoeding te krijgen en ik er toch binnenkort mee “moest” stoppen? Kind was net zeven maanden.