Want de exemplaars die ik heb kunnen niet meer. Ene is niet eens meer te identificeren qua kleur en de ander daar rafelt het bandje van en ze zitten niet lekker meer. Krijg er ook pijn van in mijn rug.
Dus hoe meet je het ook al weer op? Waar vind ik leuk ondergoed maar niet van dat ordinaire marlies dekker spul met die rare touwtjes en ook niet zo degelijk dat de cup gelijk tot mijn sleutelbeen komt en mijn borsten mega omhoog duwt.
Laatste beha die ik kocht was volgens mij een voedingsbeha en daarna nog een keer een miskoop, met bandjes die er af kunnen en dat dus ook altijd gaan als ik buk om een kind op de fiets te tillen of net een boom aan het uitgraven ben.
denk dat je toch het beste eerst even alles moet laten opmeten…
even passen in de winkel, en je goed laten adviseren…
Livera heeft een eigen lijn, en ik ben erzelf erg blij mee…
ik zou zeggen:
gewoon naar livera, en vagen om advies…
ik ben daar vorige keer erg goed geholpen
Ga naar een goede lingeriezaak en laat je adviseren.
Humkemöller is ook :thumbup:
Lincherie :thumbup:
Ik koop bij weinig budget bij Hunkemuller, maar als het wel lukt veel liever van Marie Jo, dat zit zooo geweldig, echt een heel verschil
(en grappig om te lezen, ik vind marlies dekkers ook niks, maar als ik zo om me heen kijk lijk ik wel de enige te zijn)
Ik ben vorige week goed geholpen bij livera (mijn maat eindelijk eens goed opgemeten en advies gekregen over het soort BH wat mijn figuur verbeterd ) erg fijn.
Ik word ook altijd heel goed geholpen bij Livera :thumbup:
Livera is ook net vernieuwd en ziet een stuk mooier uit nu :thumbup:
En ja ze meten erop.
maar eerst even kijken of er niet een klein vrouwtje met kort haar en een vrij grote bril staat… die is eh brrr :oops:
Quinn Body wear…
Maar ja… ik heb dan ook nog nooit een beha kunnen vinden bij hunkemoller of livera…
Zit aan een cup 95 H :lol:
Heb 2 sportbeha’s die echt supermegacomfortabelikwilerblijvenwonen zitten ze liften de meiden tot normale hoogte (elleboog paralel met tepels zeg maar) en hebben een gekruist rugpand met ventilatie waardoor ze echt perfect zitten.
Voor de mooi heb ik er nu ook 2 van Prima Donna… MET beugel, maar dan geen staande zijbeugels. Alleen rond mijn borsten en dat zit meeer dan prima.
Kost ook wat… sportbeha’s zijn 50 euro per stuk en de beugelbeha’s met kant en dergelijke, gewoon mooi dus, kosten 90 euro per stuk… tja :shifty:
@mamaMarije wrote:
Livera is ook net vernieuwd en ziet een stuk mooier uit nu :thumbup:
En ja ze meten erop.
maar eerst even kijken of er niet een klein vrouwtje met kort haar en een vrij grote bril staat… die is eh brrr :oops:
Die werkt toch bij Hunkemoller?
Daar meten ze trouwens wel goed op, maar de bh’s zijn van slechte kwaliteit, vind ik. De laatste die ik heb gekocht, zat na 2 maand al niet lekker meer.
Heb laatst in de aanbieding bij V&D eentje van triumph gescoord :thumbup: , “soft pad” o.i.d. staat er op. Zit goed en blijft mooi.
@Heleentje wrote:
@mamaMarije wrote:Livera is ook net vernieuwd en ziet een stuk mooier uit nu :thumbup:
En ja ze meten erop.
Die werkt toch bij Hunkemoller?
Daar meten ze trouwens wel goed op, maar de bh’s zijn van slechte kwaliteit, vind ik. De laatste die ik heb gekocht, zat na 2 maand al niet lekker meer.
Heb laatst in de aanbieding bij V&D eentje van triumph gescoord :thumbup: , “soft pad” o.i.d. staat er op. Zit goed en blijft mooi.
Nu je het zegt… die is heeeeeul opdringerig (vind ik dan… springt je hokje al in zonder zich aan te kondigen zo’n beetje… en dat vind ik niet zo leuk

je kunt ook je man/vriend laten meten- vind ie vast leuk - en dan goggelen op beha maat, kom je vanzelf een tabel tegen
Ik ben normaliter niet zo moeilijk met behas’s (gewoon standaard 80B) maar sinds ik ook maar 1 dag zwanger was heb ik alles al gehad: 80D, 80C, 80A… u name it :shifty: Ik vind vaak dat het merk zelf er niet zoveel aan toe doet als het model. Ik heb echt leuke en goedzittende beha’s van de Hennes/HEMA/Livera… maar ook van Triumpf, After Eden( :thumbup: :thumbup: :thumbup: ) en nog een of ander vaag Duits merk waar ik nu de naam niet meer van weet.
Ben nu ook net weer BH zoekende, vooral omdat ik dus 1 voedende en 1 niet -voedende borst heb om het maar zo te zeggen, zoek dan maar de juiste maat, die de hele dag past :roll:
Echt, ga naar een goede lingerie zaak. Zeker als je grotere maten hebt, doe je jezelf daar zo’n plezier mee. Zij hebben er zicht op, kunnen je adviseren wat de mogelijkheden zijn.
Ik ben destijds zo goed geadviseerd en geinformeerd waar ik op moet letten en wat wel en niet bij mijn borsten past, dat ik er nog altijd plezier van heb. En ze hebben daar ook bh’s in verschillende prijsklassen.
Een goede bh doet zoveel voor je uiterlijk; als het niet goed zit, staat het bijna altijd armoedig.
op tv vertelden ze na 1 jaar dragen weggooien !!!
(wij hebben hier in de buurt ten cate met top prijzen leuk en goedkoop)
Ik ben deze week samen met vriendlief eens bij de Livera binnen gewandeld, en ik moet zeggen: TOP ! We waren op zoek naar een leuk setje, dus ik een BH gepakt in mijn oude vertrouwde maat, en voor de verandering toch maar eens wezen passen (normaal neem ik ze direct mee) omdat ik zat te twijfelen tussen 75D of 80D (wat ik normaal heb)… Eenmaal in het pashokje en voor de spiegel en overleggend met vriendlief kwam er een verkoopster van 2 hokjes verder op ons af, en zodoende zijn we eigenlijk steeds meer geholpen. Blijkt dat ik dus al járen met de verkeerde BH maat rondloop (80D normaal) :shock: 80D oogt opzich oke (+ dat mensen v/d Hunkemoller me altijd het verkeerde advies hebben gegeven blijkt nu) en was er daarom altijd van overtuigd dat dat mijn maat was, maar de beugel bleek al veel te vroeg te stoppen waar mijn borst pas verder eindigt als het ware (wist ik veel), en de achterkant van mijn BH kroop altijd omhoog. Zat wel vaak met mijn BH’s te worstelen, maar ze pasten opzich prima in 80D, dus dacht dat het aan de bh’s zelf lag, maar goed.
Mevrouw dacht dat ik misschien wel een 75F zou passen (and believe me, zo groot ogen ze écht niet). :shifty: :oops: Ik lacherig gevraagd of ze er dan eentje in die maat had (eigenlijk om te laten zien dat ze wel ongelijk zou hebben, ik en een F-cup zou immers dus écht noooit samen gaan; dacht ik)… Ik hem passen, en zowaar… PERFECT. Viel zowat van mijn stoel van verbazing. Geen gekloot meer met losse bandjes, omhoog kruipende achterkanten, los zittende BH’s en geen stevigheid. Hij leek zowaar wel gemaakt op mijn lichaam. Je had mijn gezicht moeten zien :eh: Ik nog 2 andere BH’s met 75F gepast en idem dito. PER-FECT. Van 80D naar 75F, iets wat ik (en mijn omgeving) dus nooit van mijn leven gedacht had, maar óch wat zitten ze lekker. Ze kosten dan ook wel wat (hoe groter de cup hoe hoger de prijs) maar ze zijn het meer dan driedubbeldwars waard. Ik bivakeer zo ongeveer 24/7 (behalve slapen) nu in mijn nieuwe Bh’s (heb er 3 meegenomen, of eigenlijk gekregen van vriendlief :oops: :mrgreen: ) en och wat ben ik nu trots op ze. Ze zitten zo fantastisch mooi en stevig nu hihi… :oops: Kan er echt de hele dag naar kijken bij wijze van, zoveel plezier dat ik er al van heb. Klinkt misschien raar, maar raak er nog enthousiast over, zo perfect mooi/stevig dat ze nu zitten/uitkomen, ben me er nu toch een partij TROTS op. :oops: :mrgreen:
Had ik ze nu niet gepast, was ik hier nooit achter gekomen en weer een verkeerde BH rijker. Vond de service van Livera dan ook TOP (niet alleen dát ik zo geholpen werd, maar ook de manier waarop, gewoon heel vriendelijk, geduldig en op een fijne manier etc.) Ook nog allerlei advies meegekregen over het ‘bewaren’ (hangen of in breedte neerleggen, maar nooit in elkaar vouwen) en vanaf begin tot eind gewoon TOP service.
Enneh, voor de mensen die denken dat je in 75F geen leuke BH’s kan krijgen blijkbaar, mis, heb hartstikke mooie sexy BH’s hihi
@marloes vip wrote:
Cell, elleboog paralell met tepel, ik dacht eerst als je armen gewoon hangen maar dan zou de zwaartekracht wel heel bruut voor je zijn.
Zit zelf aan een 70/75E. Die verkopen ze wel steeds meer in veel winkels maar wil het gewoon nagemeten hebben aangezien mijn borsten nu aan de bovenkant uit mijn beha puilen en ook bij mijn oksels niet echt lekker zitten. OP mijn rug kruipen ze omhoog en dat zit vreselijk.
Nou… idd… nee… als je je armen buigt zeg maar… en dan je handen op je borsten zou leggen… dan moet de lijn tussen je gebogen elleboog en je handen recht zijn.
Was een trucje die ze bij quinn een keer uitlegden, kun je meteen zien of een beha voldoende steun geeft.
De zwaartekracht is juiste erg bruut voor mij zonder beha helaas :roll:
Maar ja, wat wil je met H en na de bevallingen groeiden de meiden altijd even door naar cup K ofzo… niet normaal :shifty:
@Maxime wrote:
Echt, ga naar een goede lingerie zaak. Zeker als je grotere maten hebt, doe je jezelf daar zo’n plezier mee. Zij hebben er zicht op, kunnen je adviseren wat de mogelijkheden zijn.
Ik ben destijds zo goed geadviseerd en geinformeerd waar ik op moet letten en wat wel en niet bij mijn borsten past, dat ik er nog altijd plezier van heb. En ze hebben daar ook bh’s in verschillende prijsklassen.
Een goede bh doet zoveel voor je uiterlijk; als het niet goed zit, staat het bijna altijd armoedig.
:thumbup:
Hier hetzelfde…
Ik wil trouwens niks anders meer dan Primadonna…
Tis duur maar je hebt er zoveel plezier van…
Ik was wel alle lingerie op de hand… zodat het lang mooi blijft… :inlove:
LIVERA :thumbup:
hunkemuller :thumbdown: had daar bh´s gekocht en binnen no-time waren ze slap en minder confortabel.
en idd ze hebben me ook gewoon de verkeerde maat toegewezen.
ben bij livera ook gewoon een maat gestegen… van 80D naar 85E :shifty:
en ze hebben nog leuk spul ook.