de titel zegt het al:
we moeten starks naar het buro, maar dat is precies op zijn voedingstijd :think:
niet echt handig…
hoe doen julie dat?
liefs van Rose :-*
Wij deden het water iets langer in de magnetron en namen het mee in een thermoskan en deden in het cb de voeding in het flesje. Je kan de voeding ook thuis al in het flesje doen. Wat je ook kan doen is een thermoskan kokend water meenemen en het daar mengen met koud water.
dat is ook een goed idee. :thumbup:
ik heb hem gewoon vlak van te voren wat gegeven en nu gewoon weer een hele fles.
bedankt voor de tip! misschien voor de volgende keer
liefs van rose
ONs cb heeft gewoon een flessenwarmer staan die je kunt gebruiken…
en anders idd een thermosflesje heet water mee en mengen met koud water…
Hopenlijk hoef je volgende keer niet onder voedingstijd… maar ik heb ook vaker dat geluk gehad hoor hihi…
Liefs TIna
Ik heb van de week gewacht tot na het bezoek bij het CB. Ik moest er om 14.45 zijn en was om 15.30 thuis, terwijl ze normaal om 15.00 eten. Voor een enkele keer is dat geen ramp. Bovendien was een lekker flesje ook nog als troost voor die ‘gemene’ prikjes.
Sowieso nam ik voor dagjes weg en uitjes altijd 1 thermoskan afgekoeld water mee en 1 thermoskan kokend water. Dat bleef dan de hele dag warm zodat je naar gelang de dag vordert, de verhouding koud en warm water kunt aanpassen.
Bij Blokker verkopen ze handige 1/2 liter thermoskannetjes die zo in je verzorgingstas passen.
Met een poedertorentje met wat voedingen erin ben je altijd gered :thumbup: .
ik heb een tasje van Difrax en die houd de fles wel lekker warm. Moet je het er wel heter in doen, maar goed afkoelen doet het altijd wel iets.
ik heb een speciale thermos kan achtig idee war in je dus gewoon je flesje in kan zetten en dan zo mee nemen ,
en ik doe ook nog wel es als ik weg moet en Daylian heb in die tijd zijn flesje nodig gewoon wat heter water in doen … en dan tegen die tijd dat je het hem geeft is het wel afgekoeld … wel in de gaten houdne dat het niet te ver afkoelt
liefss :vlinder: