Hoe druk is het in de pretparken?

Laatste weekje vakantie en we willen morgen een attractiepark gaan bezoeken. We zitten te denken aan Drouwenerzand of Hellendoorn, maar kan ook nog iets anders gaan worden.



Is iemand deze week daar (of in een ander pretpark) geweest en kun je me vertellen hoe druk het was?

Kunnen we nog lange rijen en grote drukte verwachten, of loopt het hoogseizoen nu echt wel op zijn eind?

Hier in het noorden zijn de kinderen alweer met hun tweede schoolweek bezig. Dus je hebt kans dat het daardoor in Drouwenerzand minder druk is dan tijdens de rest van de schoolvakantie. Toen zag het er zwart van de mensen…



Drouwenerzand is trouwens niet echt een attractiepark. Je moet het meer zien als een grote en extra uitgebreide speeltuin. Je hebt er geen hypermoderne attracties, zoals in andere parken. Hellendoorn en Drouwenerzand kun je niet echt met elkaar vergelijken.



Veel plezier alvast!

Hier is de laatste week van de vakantie, gisteren zijn we naar Drievliet geweest en het was er gezellig druk (geen lange rijen dus).

We gokken het er maar op en gaan naar Hellendoorn. Hopelijk valt het mee met de drukte. Ik zag dat er ook een heel waterpark bij is nu, ben benieuwd!



Jippie, ik weet inderdaad dat Drouwenerzand heel wat anders is, die had ik vooral nog op mijn lijst staan omdat het zo goedkoop is en ook wel erg leuk lijkt (voor die prijs dan).

Maar ik had ook nog een cadeaubon (pluim) van mijn werk liggen waarmee we o.a. naar Hellendoorn kunnen, dus die gaan we nu gebruiken.

Hier in het oosten zijn de kinderen ook alweer naar school…Hellendoorn is nu prima te doen qua drukte.



Hou er wel rekening mee dat je voor het waterpark nog extra moet betalen,

volgens mij €6,- p.p.



Veel plezier morgen!

Net terug, het was lekker rustig, natuurlijk niet uitgestorven, maar bij de meeste dingen hooguit 5 minuten wachten, prima te doen dus.

Het waterpark was ook wel erg leuk, eigenlijk was de dag te kort om alles te doen.