hoe druk en actief/klimmerig zijn jullie dreumussen ?

hoi



ik begin me steeds meer af te vragen of ik geen hele aparte peuter heb want fransje beklimt echt alles.

vanaf 1,5 kwam ie al uit zijn bedje ondanks het metras al op de bodem lag.



hij trekt zich aan zijn armen op en kan zijn eigen gewicht mindstens 10 sec. dragen :shock:



het ergste kwam 2 dagen geleden :shock: ik was de vaatwasser aan het uitruimen en lette even 2 minuten niet op.

Fransje was lief in de tuin aan het spelen de poort zat op slot dus er kon niks gebeuren. ik hoorde hem vrolijk kuevelen, dus ik draai me om zit ie op het schuur dak :shock:

is ie via de poort omhoog geklommen :shock:



Hoor steeds meer om me heen hoeveel hij al kan en dat het een kind is om goed in de gaten te houden.

dus vandaar mijn vraag herkennen jullie dit bij jullie dreumussen.



ps. hij’s nog geen 2 jaar oud :shock:

wow! op het dak zeg je.

Nou ons meisje is ook wel een echte waaghals/klimmer. Zodra je op je hurken zit klimt ze helemaal op je. Zo hoog mogelijk. In de speeltuin hangt ze overal aan en kan inderdaad ook haar eigen gewicht aardig lang hoog houden. Wij wonen 1 hoog en ze wilt ook aan de balkonrand zich omhoog trekken. Gelukkig luisterd ze goed en mag ze nooit allen op het balkon blijven.

Maar zo als wat jij beschrijft… nee niet zo erg.

Het vervelende is dat ze gewoon nog niet het gevaar inzien en leg ze dat mar eens uit. Het is vast een heel sportief kind en vind het in de zandbak zitten met schep en emmer niet spannend genoeg.



Nou succes!

Jeetje Ilse. :shock: . wat een eng kind heb jij… :lol:



Die van mij doen dat niet hoor… De oudste twee klimmen wel eens op de verwarming/vensterbank/tafel/klimrek… De jongste probeert wel te klimmen maar hij kan het nog niet… :lol:

Oh help…hier ook zo’n engerd :shock:



Op de commode geklommen (en we weten nog steeds niet hoe ze dat gedaan heeft…)

Op het grote klimrek doet ze niet onder voor de veel oudere kindjes

Op stoelen, tafels en noem maar op…



Zodra die engerd de kans krijgt…brrrr :shock: