hoe doen jullie dat (ziek zijn)

ziek zijn en dan nog voor 3 kindjes zorgen 2 honden én een man :roll:



bleg voel me al dik 2 weken beroerd belabberd en net niet ziek genoeg

maar nu…zelfs mijn haar doet pijn :cry:



moet morgen werken, en kan niet afzeggen want ik heb daar 3 weken geleden ook al niet gewerkt (werk in de thuiszorg) dus zal morgen de tandjes even op elkaar moeten zetten



heb gewoon het idee dat ik er niet doorheen kom, telkens voel ik me weer iets beter en huppa 2 tot 3 dagen later zit ik weer in zak en as

de kinderen beginnen het nu ook wel zat te worden dat mama zo is :angel:



kort om hoe komen jullie de dagen door ???ohja mijn man die werkt van 5 uur snachts tot zeker na 6en zoals vandaag had ik de pech dat ie pas om 8 uur thuis is



ik lees morgen jullie reacties wel, ik ga nu mijn bedje op zoeken :zzz:

Beterschap meid. :hug: :-* Als mama kun je gewoon niet ziek zijn… :?

ik vind het ook heel moeilijk. Als mama ziek is, draait het hele huishouden door, als papa ziek is, heeft mama een kind extra.



Ik probeer mijn s.moeder lief aan te kijken en te vragen of ze de zorg voor kind over wil nemen. En man moet ff voor zichzelf zorgen. Wij hebben geen honden, dus daar heb ik nooit over na hoeven denken (wij hebben een poes, en die doet zichzelf, als ze maar brokjes krijgt, en eens per week een schone bak)



Wat ik ook wel eens doe als ik zo kwakkel, in het weekend zeggen tegen man-lief, nu is de handel voor jou, ik kruip mijn bed weer in. Dan kijkt hij me hulpeloos aan, maar doet het wel.



Maar heel heel veel beterschap, want het is zo moelijk voor een mama om ziek te zijn!

Gewoon doorgaan, zit niks anders op.

:hug:

neem een doosje paracetamol op zak… een doorbijten ben ik bang…



beterschap :wink:

:hug: :hug:

Toch proberen om of opa en oma je een paar keer kunnen helpen al is het maar een paar uurtjes zodat je even kunt slapen in de middag bijv?

“gewoon doorgaan” vind ik geen goed advies, uiteindelijk ben je straks helemaal stuk en dan??

Je kunt beter nu even pas op de plaats doen en jezelf opladen dan straks helemaal op je achterste tandvlees te lopen en in het weekend als je man er wel is, 's middags even slapen ookal moeten er nog 100 dingen gebeuren, das elke dag zo, eerst opladen dan weer vol gas.



Succes meis :hug: :hug:

wat ik meestal doe als ik me zo beroerd voel lekker in de badkamer gaan zitten hete kraan open en lekker even stomen net zo goed als een sauna en geeft een flinke oppepper dan nog even lekker douchen of in bad erachteraan en je bent weer als nieuw



helaas doorgaan zit er wel in



:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



groetjes nathalie

blegh…tja het is dus niet anders!!!

morgen heb ik vrijd dus moet ik vandaag nog maar even de tandjes opekaar zetten :cry:

hoe doen jullie dat (ziek zijn)… nou… niet.



Als ik al eens ziek ben, dan kan dat gewoon niet. Ik neem wat paracetamollen, sla me door de dag, probeer zoveel mogelijk dingen buiten te gaan doen, en na het avondeten stort ik in, breng de kinderen naar bed en kruip er zelf ook in, in de hoop dat de dag erna het beter gaat.

Sterkte, hier geen tijd om ziek te zijn!

Bij hele erge dingen ( na ooperatie of chirugische ingreep ) dan regel ik papa thuis of oppas maar over algemeen kan het gewoon niet. :hug:

heb net de HA gebeld (die was op vakantie dus heb ik de waarnemend arts gebeld)



ik was namelijk op mijn werk en omdat ik zo’n keelpijn heb, keek ik in de spiegel en zag allemaal witte vlekjes in me keel…



dus heb ik net de telefoon gepakt en toen moest ik mijn temp opmeten die was 38.0 .C nu moet ik naar een ander huisarts bellen voor een afspraak, want heb wss een flinke keelontsteking, en daar ben ik dus zo ziek van :o



jullie horen meer…

Heel veel beterschap meid!

nou heb idd een flinke keel én amandel ontsteking :cry:



heb dr té lang mee doorgelopen :silenced:

maar goed heb nu peniceline gekregen, en dat moet gaan helpen :pray:

Ooooh meid. Het is inderdaad niet te doen als je ziek bent als mama.

Goed dat je toch even de HA gebeld hebt. Ik hoop dat je snel beter bent.



Uhm wat te doen als je je echt slecht voelt overdag… mij bellen. :mrgreen: :hug:

beterschap :hug: :hug:



Ik kan nu gewoon mijn bedje in kruipen als ik moe of ziek ben, maar idd als je kids hebt wil dat niet meer.

heb dat ook gehad die witte dingen in mijn keel



tonsilitis heet het geloof ik



ik was vlak daarna mijn hele stem kwijt

dat ik vermoeiend hoor



maar het gaat over duurde hier ook een tijdje :hug:

nou hoop niet dat ik me stem ook nog eens kwijt raak :shock:

ach voor de kids en manlief wel lekker rustig hahaha



debbie :inlove: tanxxxx :-*