Ik heb het filmpje gezien en het klinkt ook logisch, maar wat ik me dan wel afvraag, waarom heeft dan zo’n merk als maxi cosi dat nog steeds niet in hun assortiment? Misschien tegen de tijd dat Emma kan zitten???
En wat die benen betreft, die steken nu al steeds verder uit en ze is toch echt pas 4 maanden, dus kids met lange benen hebben dat altijd snel denk ik. als die stoel verzet kan dan past het vast wel!
En wat rechtop zitten betreft…die van mij wordt strak ingegordeld, en mevrouw duwt zich ook zo ver als ze kan naar voren, maar de riemen zijn nog te sterk voor d’r. Kan me wel voorstellen dus dat kids het proberen.
Wij hebben een maxicosi cabrio met isofix onderstel in de auto maar ik kan nergens iets vinden over hoe je die dan een stukje naar achteren kan zetten ivm uitstekende voetjes??
Iemand bekend hiermee? :think:
Djenno zit nu met zijn 5 maanden al met zijn voeten tegen de achterbank te duwen, laat staan over een paar maandjes dan zit hij volgens mij met zijn benen opgetrokken in de maxicosi???!!! :shock:
@muissie wrote:
Wij hebben een maxicosi cabrio met isofix onderstel in de auto maar ik kan nergens iets vinden over hoe je die dan een stukje naar achteren kan zetten ivm uitstekende voetjes??
Iemand bekend hiermee? :think:
Volgens mij hebben wij die. Zal even voor je kijken.
Wordt vervolgd (moet nu eerst een naar een huilende dochter die trek heeft!)
Super, ben zeer benieuwd!
@Cell wrote:
Verder las ik hier iemand die haar kind een tandenborstel gaf in de mc? :shock: Poehhhh, niet doen hoor… Ik heb een oom die bij de brandweer werkt en helaas ook vaak mensen met uitzagen enzo bij ongelukken. En die heeft wel eens kindjes met lange smalle voorwerpen in hun keel zwaar gewond naar het ziekenhuis moeten vervoeren… Denk aan lollies, potloden en dat soort dingen. Tandenborstels kunnen ook de keel in bij impact. Ik bedoel maar, zolang je niet fors remt zal er niet veel aan de hand zijn, maar je vervoert je kind in een autostoel juist voor t geval je een aanrijding krijgt en dan ineens is een losse tandenborstel een kleine speer die de keel inkan… brrr.
Hier krijgen de kinderen niets van dat soort dingen, een knuffeltje of een zacht plastic autootje is oke, maar verder niets.
:shock: hier krijgen de kids helemaal niks achterin de auto! ja alleen grote speeltjes die zacht zijn, moet er niet aan denken dat ze wat in de keel krijgen en daarvoor hoef je nog niet eens een ongeluk te krijgen…maar goed ik dwaal af
ik heb nu net de kinderwagen om getovert tot buggy, ik heb de oude versie van de quinny speedy de maxicosi dus nog! maar verder is het wel de zelfde wagen, ik heb de voetenzak erin gedaan en heb de deken voor de wandelwagenbak als opvul stukje gemaakt! uitteraard in de ligstand
ik zal morgen wel even een foto maken dan kan je zien wat ik bedoel
Zo ziet onze wandewageninzet er nu uit bij de Quinny speedi