hoe doen julle dat met friso comfort de nacht voeding ??

hallo

ik ben nu overgegaan op friso comfort omdat devano zoveel spuugde en nu spuugt hij helemaal niet meer dus het is echt een uitkomst.

maar deze voeding moet je aanmaken met water dat net van de kook is overdag gaat dat wel dan weet ik wanneer hij de fles wilt en maak ik hem wat eerder klaar maar hoe kan ik dat het beste snachts doen?

als ik het dan met heet water maak duurt het te lang natuurlijk ik kan het niet van te voren maken want ik weet niet hoelaat hij voor de fles komt.

ik heb geprobeerd om voor 3 voedingen te maken zoals ik ook weleens met de standaard voeding deed maar dan gaat deze klonten en word vies denk dat hij slecht word dat dat niet gaat.

iemand een goede tip??

bij het naar bed gaan een thermosflesje heet water en een flesje afgekoeld gekookt water mee naar boven nemen en dan afhankelijk van het tijdstip/hoe heet het water uit het thermosflesje nog is dit mengen en dan de poeder erbij

succes

Ik maak(te) de fles altijd met de helft net gekookt water en de andere helft koud water. Als je het poeder oplost in het gekookte water en dan het koude erbij mengt, heb je direct de juiste temperatuur :thumbup:

Groetjes,

Heleen

@Heleentje wrote:

Ik maak(te) de fles altijd met de helft net gekookt water en de andere helft koud water. Als je het poeder oplost in het gekookte water en dan het koude erbij mengt, heb je direct de juiste temperatuur :thumbup:

Groetjes,

Heleen

ik heb steeds dat het poeder dan net goed oplost in dat weinige water of doe ik dan iets fout

@Heleentje wrote:

Groetjes,

Heleen

Ik deed het ook zo.

En je moet echt een tijdje schudden anders mengt het niet,

Ik klop het met een rvs garde heel goed door en als het koude water erbij komt weer. Wij hadden in het begin hetzelfde probleem namelijk.

@joseetje wrote:

@Heleentje wrote:

Groetjes,

Heleen

Ik deed het ook zo.

En je moet echt een tijdje schudden anders mengt het niet,

Wat ze zeggen, werkt goed en water meteen op temperatuur!!