:mrgreen: Fijn hè clubjes :evil: :evil: :evil: … :wall: .
Hier ook het weekschema;
Maandag; 's morgens weekopening op school (Jenaplan), dus Noor een 1/2 uur zoet houden, dan gelijk door boodschappen doen, opruimen en door het huis heen (beneden).
Tussen de middag de dames oppikken, Noor naar bed, gauw boven dingen doen. Om 3 uur weer bij school staan, maar dan ligt Noor er meestal nog in. Thuis heel even verhaaltjes aanhoren, soms nog spelers mee, eten maken, opruimen en bedrituelen. 's avonds achter de pc voor werk of studie…of de was…
Dinsdag; werken…ik ga 1/2 8 de deur uit, manlief brengt 2 oudste dames naar school, draagt daar Noor over aan vriendinnetje die haar naar psz brengt met haar dochtertje, zij pikt haar ook weer op en Noor eet daar broodje en slaapt daar, zij haalt ook de oudste 2 op uit school met die van haar, meestal blijft er 1 spelen bij een vriendinnetje, soms 2.
Oudste 2 eten tussen de middag broodje bij een andere vriendin van mij. Maar vaak moet ik dus rond 5-en 3 kids op 3 verschillende adressen oppikken :wall: . Avond is hetzelfde.
Woendag; oudste dames naar school, met Noor op pad of in huis rommelen. Om 12.00 uur is de één uit en om 12.30 uur de oudste :wall: . Oudste komt gelukkig inmiddels zelf naar huis, hoera…voorheen stonden we met z’n 3-tjes te kleumen op het schoolplein, waarvan één trek had en de ander naar bed moest.
Thuis gauw broodje, Noor naar bed…om 15.30 uur Isa naar gym om 16.30 uur ophalen met 3 kids, want daarna moet de oudste naar ballet.
Tussen gym door alvast eten maken, want hub komt vroeg naar huis ivm tennis. om 17.15 gauw eten. 17.50 hub pikt oudste op bij ballet.
Oudste eten en hub vertrekt richting tennisles… Avond is hetzelfde, alleen dan in m’n uppie 3 kids naar bed. Zet meestal jongste 2 in bad, haal gelijkertijd een lapje door de badkamer of vouw de was op enz en oudste doucht daarna zelf…
Donderdag; werken…hub brengt oudste 2 naar school, ik breng Noor naar mijn moeder, das ongeveer een half uur om naar het werk…
Om 12.00 uur is mijn schoonmoeder hier, pikt de dames op, eet hier een broodje met ze en brengt de oudste weer naar school, jongste is donderdagmiddag vrij, die neemt ze mee naar haar huis. Oudste komt om 3 uur zelf naar huis met sleutel, mijn moeder komt dan met Noor naar ons huis, maar Noor is niet altijd snel genoeg wakker. Ik ben rond 17.00 uur thuis. Hub pikt Isa op bij SM, wonen in het dorp waar hub werkt. Donderdag is een behoorlijke constructie, moet ook niks tussen komen :mrgreen: . Dan eten enz, kids in bed en dan en dan…dan mag mama de deur uit :dance: , dan heb ik les en mijn broer de les ervoor en die blijft dan soms zo lang hangen dat ik nog even wat met hem kan drinken en bij kan kletsen…
Vrijdag; staat om 7.30 uur dinnetje op de stoep met 3 kids, zij past dinsdags op Noor en werkt in de zorg, dussss zo lossen wij dat op. ik vertrek dan met 6 kids richting school :mrgreen: :shifty: . 2 zitter er gelukkig in dezelfde klas. Dan de 2 jongsten naar PSZ brengen, boodschappen doen, of een ochtendje naar mijn werk als uitloop bij zieken of iets dergelijks of studeren…
11.30 uur weer bij school staan…dan heb ik de 2 kindjes mee van diegene die dinsdags tussen de middag op mijn oudste 2 passen, dus met 5 kids heen en weer.
Gauw de kleintjes om 13.00 uur in bed of 1 wordt alweer opgepikt en dan of om 14.30 uur naar de weeksluiting met een chagerijnig klein monster of om 15.00 uur weer bij school staan.
Om 15.00 uur begint ook oudste haar tennisles, dus (daar kleedt ze zich tussen de middag al voor om) hollen wij het schoolplein af en staat ze 15.10 op de baan :mrgreen: .
Dan doe ik óf boodschappen of plof ik op de bank, waar ik na een half uurtje af schiet om om 16.00 uur oudste weer op te pikken…vorige week heb ik Noor en Isa heel even alleen thuis gelaten.
Oudste staat om 16.01 uur al buiten het hek…
WEEKEND!!!
In het weekend staat hub meestal eerst op, gaat met Noor naar beneden en ik volg een uurtje later waarna hij iets langer dan een uurtje blijft liggen :mrgreen: :roll: .
Dus een heel geregel, maar geen kinderopvang nodig en ja soms laat ik Noor even liggen :oops: , ze wordt al zo heen en weer gesleept…
En dan te bedenken dat we over een jaar of 2 weer aan de zwemles kunnen :wall: . Dat vind ik nog het allerergste :wall: Ik hoop dat deze dame iets meer haast heeft met haar diploma’s halen dan oudste :mrgreen: .