hoe doe je dat nachtzindelijk?

Hoi allemaal.



zoals ik eerder al eens geschreven heb was Demi met goed twee jaar overdag zindelijk. 's Nachts deed ik gewoon een luier aan omdat ik toen hoogzwanger was van Nena en nachtelijke verschoon partijen niet zag zitten. Nadat Nena geboren was, was het ook over met de zindelijkheid. Alle trucs uit de kast getrokken maar niks werkte dus laten gaan.

Nu is ze sinds zondag weer op de wc gaan plassen poepen en wil ze zelf 's nachts geen luier meer aan. Zondag ging dat dus mis, nou ja kan gebeuren is niet erg. Gisterennacht is ze droog gebleven :thumbup:

Maar nu mijn vraag: hoe doe je dat eigenlijk nachtzindelijk maken?

Laten jullie ook gewoon de luier uit?



gr

muts

Ik heb wel op het forum gelezen hier dat ze vaak hun kids nog even wakker maken voordat ze zelf gaan slapen en dan even naar de toilet laten gaan. Misschien is dat wat?

(Wel zielig dat je ze dan wakker moet maken maarja…)

heel stom maar ik weet het niet meer :oops:



Het was van de een op de andere dag hier oke, zowel 's nachts als overdag.

Je kunt gaan wekken voor je zelf gaat slapen, maar ga dan niet feesten en gezellig doen want dan creeer je er een probleem bij :wink:

heb ik al geprobeerd wakker maken om te plassen maar dan moet ze huilen en zegt dat ze niet wil. Op de wc gezet maar niks hoor alleen een verdrietig tegensputterend meisje…



Ik hoop maar dat ze er nu gewoon doorheen is!

gr

muts

dan laat je haar toch lekker slapen?

Gaat het mis, dan gaat het mis.



Als ze zo lekker slaapt dan vind ik het ook nog zielig :?

Wij laten bij Anne gewoon de luier uit, het is alleen de 1e nacht een klein beetje mis gegaan. De ene nacht roept ze zelf als ze moet plasen, de andere nacht slaapt ze gewoon door en hoeft ze s ochtends pas. Wij maken haar niet wakker als wij naar bed gaan, ze voelt het zelf erg goed. Ze gaat dus zeg iets voor 20uur voor het laatst naar de wc en meerendeel van de tijd rond 8uur s ochtends weer.



Veel succes

@muts99 wrote:

heb ik al geprobeerd wakker maken om te plassen maar dan moet ze huilen en zegt dat ze niet wil. Op de wc gezet maar niks hoor alleen een verdrietig tegensputterend meisje…



Ik hoop maar dat ze er nu gewoon doorheen is!

gr

muts




mijn moeder zei dat ze met mij deed proberen om na het avond eten nog 1 beker drinken en daarna niet meer te laten drinken , en dan nog even plassen en dan naar bed maar ze maakte mij ook nog wakker snachts als ze zelf naar bed gingen :think:

Nou het gaat erg goed! Twee ongelukjes gehad en verder niks 's nachts!

Ik zet haar nog wel op het toilet rond 2300 uur en dat vindt ze best nu, zegt ook zelf of ze nog wat moet of niet.

Dus ik ben trots op mijn meisje hoor! Ineens is ze er helemaal doorheen lijkt wel, gelukkig want voordat Nena geboren was ging het al zo goed :thumbup: