hoe doe ik dat (computer vraagje)

ik moet op de labtop van mijn vriend het email adres zetten van de pc zodat de labtop vanhem de hoofd compuyter is en daar alle mails op aankomen zodat de pc naar boven kan , maar nou wilde ik er outlook op zetten en hoe moet ik dat het adres van de grote computer op de labtop kkrijgen :think:

het zou voor ons gedan worden door iemand maar ik wil niet nog langer wachten ik doe het wel zelf ik ga niet bedelen zeg maar :roll:

Hi Pegje,

oei, moeilijke vraag. Wat je kunt proberen is eerst op de oude computer de settings opzoeken:

in outlook en dan tools en dan e-mail accounts en dan ‘view or change email-accounts’ (in het engels, nederlands weet ik niet). Je kunt dan bij settings (‘change’) zien wat de instellingen zijn. Die schrijf je op.

Vervolgens ga je in de laptop naar outlook en dan weer naar tools/ email accounts en dan doe je daar ‘add account’ (account toevoegen) en vul je daar alle settings in die je opgeschreven hebt.

Misschien dat het dan werkt… Je kunt het in ieder geval proberen. succes! :thumbup:

maya

bedankt ik zal het eens gaan proberen , :thumbup: