Hoe document/bijlage openen

Ik heb op een site iets besteld, die mevrouw heeft mij nu een mail gestuurd met een factuur als bijlage, als ik daar op druk krijg ik dus een nieuw venstertje met openen opslaan en annuleren, dus ik druk op openen omdat ik graag die bijlage wil zien, krijg ik weer een nieuw venstertje met toestaan of niet toestaan nou ik druk op toestaan, dan krijg ik dus weer een nieuw venstertje met laptop documenten, daar staat dus die bijlage in opgeslagen, als ik er op druk dan krijg ik weer een nieuw venstertje met of ik het wil opslaan, nee want het staat toch al opgeslagen…druk ik boven in op openen dan krijg ik dus ook dat zelfde venstertje met of ik het wil opslaan, nee ik wil het openen, maar heb geen idee hoe, nu heb ik er ook erg weinig verstand van hoe het allemaal werkt, het is een verrassing voor mijn vriend dus die kan ik ook niet vragen…wie kan mij helpen om dit te openen want ik weet het even niet…



Groetjes nette

Cursor op de bijlage zetten, reachts met de muis klikken, OPSLAAN ALS kiezen, desktop kiezen als bestemming, en dan via je desktop rechts op het document klikken, OPENEN MET, en dan Word of WP kiezen om mee te openen? :think:

Wat voor extensie heeft het bestand? (De drie laatste letters, achter de punt). Is het misschien een PDF? Daar heb je Acrobat Reader voor nodig, die is misschien niet geinstalleerd op je pc?

Achter de punt staat xlsm

@nette wrote:

Achter de punt staat xlsm




Dat is Excel. Heb je dat op je pc geinstalleerd? Dat zit in Microsoft Office.

Is dat scalc.exe

Het is zelfs xcel 2007 dus als je een oudere versie hebt moet je ook de conversie update installeren.