hoe de bijvoeding introduceren??

nou de titel zegt het al.

wij willen wessel vanaf 4 maanden bijvoeding gaan geven maar hoe begin ik daar mee??

en wat geef ik eerst?? groente of fruit??

en welk tijdstip is beter, sochtends of smiddags??

en vanaf wanneer ga je pap geven??? en doe je dat dan sochtends of savonds of allebei de keren??

pfff hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee, oja de reden dat we wessel gaan bijvoeden is dat hij erg hongerig is en toch echt al wel aan de max zit wat flesvoeding betreft.

groetjes nathalie

Je kunt het best beginnen met de bijvoeding tussen twee voedingen in. Ik zelf ben begonnen met fruit, maar er zijn ook voordelen te noemen voor het beginnen met groente… Is je eigen keus. Je hoeft er nog geen vaste tijd voor te pakken hoor, dat komt straks wel… Begin gewoon met een klein beetje, fototoestel bij de hand houden… levert leuke kiekjes op… :mrgreen:

Nutrix kun je eventueel bij de laatste fles doen om te kijken of hij wat doorslaapt… (ivm het weg gaan laten van de fles van 23.00)… Dus eerst wat in de fles van 23.00 en die ga je dan langzamerhand vervroegen tot hij gelijk valt met die van 20.00 of 19.00… Nutrix is echter geen garantie voor een heerlijke nacht doorslapen…