Jayden zit nog steeds in het voorzitje… Nu wil ik dit weekend het achterzitje op mijn fiets zitten, omdat ik bijna niks meer zie als ik fiets :lol: Ik heb alleen ook fietstassen achterop. Is dat geen probleem met de Bobike Junior? nou ja, dat achterzitje iig?
ik heb ook fietstassen erop… (en een mamafiets) maar hebben wel creatief moeten zijn om ze te verzetten…
er zijn speciale tassen ervoor… maar t-rapes doen wonderen…
nou ik ga van het weekend gewoon maar eens proberen
Er bestaan ook bagagedrager-verlengers, zodat je de fietstassen een stukje naar achter kunt verplaatsen.
http://www.fietspunt.nl/nl/Bagagedragerverlenger-Steco-169-19039
De fietstassen die bij mijn mamafiets horen steken met het achterzitje achterop zover uit dat ik vind dat mijn achterlicht niet meer goed zichtbaar is. Ik heb dus kleinere tassen gekocht.
Ik las in mijn zoektocht of het uberhaupt zou passen op de site van Gazelle dat de fietstassen makkelijk te combineren zijn met het achterzitje. Op de site van bobike staat dat het zwaartepunt niet meer dan 10 cm achter de achteras mag liggen. Met volle fietstassen wordt dat toch lastig denk ik. :think:
Ik heb m’n bagagedrager laten verlengen. Daar zit m’n achterlicht op dus die steekt voorbij m’n tassen. Zo heb ik toch grote tassen op m’n fiets. Met kleine red ik het niet. Heb vaak teveel zooi bij me.
Zou toch moeten kunnen? Ik heb fietstassen en zitjes als set gekocht.
Ik had dat probleem ook Luna dat het achterlicht niet meer goed zichtbaar was. Maar een los ledlampje doet wonderen. Dat hebben we op een andere wel zichtbare plek gezet en le voila! :mrgreen:
Hier ook een bagagedragerverlenger. Werkt perfekt!
@Romi82 wrote:
Zou toch moeten kunnen? Ik heb fietstassen en zitjes als set gekocht.
Dat dacht ik dus ook toen ik het als set kocht, maar geen idee dat je nog kunstgrepen moet toepassen om het ook daadwerkelijk te laten passen :?
@Luna1 wrote:
@Romi82 wrote:Zou toch moeten kunnen? Ik heb fietstassen en zitjes als set gekocht.
Dat dacht ik dus ook toen ik het als set kocht, maar geen idee dat je nog kunstgrepen moet toepassen om het ook daadwerkelijk te laten passen :?
ik dacht dat ook… speciale (ruime) tassen, en een moederfiets… moet ik de bagagedrager nog verlengen… :?
en dan is het nog passen en meten…
@Luna1 wrote:
@Romi82 wrote:Zou toch moeten kunnen? Ik heb fietstassen en zitjes als set gekocht.
Hmm oke dan…
heb een gewone normale damesfiets met fietstassen en bobike achterzitje.
Je kan de achterlamp nog zien ook :lol:
Heb de fietstassen en het zitje wel tegelijkertijd gekocht destijds.
Bij de fietstassen zat een klein verlengstukje en dat werkt prima eigenlijk en de voetsteuntjes komen mooi voor de fietstassen uit.
Zou ook niet zonder mijn fietstassen willen hoor… schooltassen van de kids, boodschappen etc… veels te makkelijk.
Het bobike achterzitje wat ik heb zit met een tussenstuk vast aan de stang onder het zadel, heb dus helemaal geen last met mn fietstassen. Wellicht is er bij jouw stoeltje ook zo’n tussenstuk te krijgen?
ik heb idd destijds ook alles als 1 set gekocht, met dus ook de fietstassen erbij. wil die tassen er ook op laten zitten want kan echt niet zonder dan zouden dus de voetjes voor de tassen moeten komen. Nou ja, moet hem er dus nog steeds op zetten, pfff… morgen dan nog maar een keer mee op het voorzitje
nou heel fijn. achterzitje zit erop, maar de fietstassen dus niet meer… zie onderstaand, zo zit het zitje dus ook op mijn fiets…
morgen maar even langs fietsenwinkel, om te vragen hoe ik de fietstas gewoon erop moet krijgen! baal er wel van hoor… maar goed. Jayden kan iig weer lekker zitten
amy bij ons zit dat ook zo vast… en met een verlening pas het net (en t rapes…)